Forum forum.wandaluzja.com Strona Główna forum.wandaluzja.com
Dzieje Bajeczne Julisz Prawdzic-Tell
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Technika ekologiczna
Idź do strony 1, 2, 3 ... 23, 24, 25  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.wandaluzja.com Strona Główna -> Hydepark
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 8221
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Lis 18, 2007 10:09 am    Temat postu: Technika ekologiczna Odpowiedz z cytatem

Dariusz Baliszewski, KOSMICZNA BROŃ II RP - Polacy stworzyli metal, dzięki któremu mogli wygrać wojnę, Wprost, 18 XI 2007, s. 78-81

Przed II wojną światową na politechnice lwowskiej opracowano IDEALNY PANCERZ, który nazwano ALUPOLONEM. Militarnym wdrażaniem tej cudownej broni zajmował się ośrodek metalurgiczny w Pińsku. Był to metal LŻEJSZY OD WODY, całkowicie odporny na działanie broni prochowej a nawet dynamitu. Wykonano z niego w stoczni pińskiej kutry pościgowe, z których jeden udało się w r. 1941 Niemcom odnaleźć w Bugonarwi. 9-tonowy kuter z uzbrojeniem miał zanurzenie 40 cm.
Ponieważ taki materiał był predysponowany na hełmy więc robienie z niego kutrów pościgowych było pomyślane na broń dla ANGLIKÓW, z czego jednak ci nie skorzystali. Pińsk został zajęty przez Sowietów a szef pińskiego ośrodka zginął w Katyniu – ale to tłumaczy zakupienie przez Stalina u Hitlera Suwałk. Ja to tłumacze tym, , że Alupolon – choć miał 9 komponentów – był zasadniczo stopem włókna grafitowego z tytanem, co preferowało kraje tytanowe: Australię, Kanadę, USA i Indie. ZSRS tytanu zaś nie miał, ale jest on w Suwałkach, toteż Stalin – dysponując NIEWOLNICZĄ siłą roboczą – kupił je u Hitlera.
W relacjach o CYWILIZACJI NUKLEARNEJ na Syberii sprzed kilkudziesięciu tysięcy lat jest mowa o urządzeniach z połyskliwego metalu, bardzo lekkiego i całkowicie odpornego na uderzenia młotkiem. Z drugiej strony badania rozbitego w USA Latającego Talerza mówiły, że był zbudowany z metalu bardzo lekkiego, którego nie udawało się naciąć, nawiercić czy złamać, choć był to raczej durgrafit niż tytanografit. Dla mnie argumentem za sowieckim pochodzeniem Latających Talerzy było kopulowanie przez ufoludki Amerykanek, z których niektóre miały nawet zajść z tego powodu w ciążę.
Jak piszę w książce Incydentu nie było (Gdańsk 2001) to upadek Chruszczowa nastąpił po scysji o Suwałki, za które Chruszczow dawał Borysław i coś jeszcze.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 8221
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Lis 20, 2007 11:56 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Christophe Boltanski, ZAKORKOWANI – Nie ma już na świecie metropolii, w której kierowcy nie tkwiliby godzinami w gigantycznych korkach. Czy nie ma na to sposobu? Jest! Forum (15-21 X 07, s. 20-5) z Le Nouvel Observateur, 20.9.2007

Jest tu mowa o REWOLUCJU ROWEROWEJ w Paryżu i MAKABRZE SAMOCHODOWEJ w Bogocie, którą niweluje urzędujący tam burmistrz, od którego uczą się drogowcy w Los Angeles. Choroba ta nazywa się GWOŹDZIEM W BUCIE, czego doświadczyłem, gdy Profesor Konik powiedział mi, że Prof. Szafrański NIE MA KOMU ZOSTAWIĆ PŁOCKA, więc zaproponował mu mnie. Nie zgodziłem się, gdyż tam rządzi Petrochemia, więc najpierw próbowaliby mnie przekupić a potem zrzucili ze skarpy.
Płocka skarpa zjeżdżała wtedy do Wisły, a ponieważ zastosowane środki nie pomagały więc pozostała bardzo droga technika AMERYKAŃSKA, wobec czego ogłosiłem, że austriacki regulamin saperów mówi, że JAK LESS DOSTANIE WODY TO ROBI SIĘ SZAJS – wobec czego w każdym płockim domu musi być wodomierz - no i dzięki Panom Profesorom obeszło się bez AMERYKANÓW.
Ktoś NASZAJSOWAŁ płocczanom do butów, że zaczęli krzyczeć AMERYKO RATUJ, a teraz Amerykański Tygrys Benzynowy szajsuje do butów komu się da – bo chce WYKUPIĆ USA. To że kraje Trzeciego Świata nie mają szans dogonienia krajów rozwiniętych w ciągu 200-300 lat też jest skutkiem tego szajsowania, bo polityka RZĄDZĄCEGO ŚWIATEM Tygrysa Benzynowego polega na stopniowaniu ceny benzyny, co przejawia się tym, że im kraj jest bogatszy tym benzyna jest tańsza, a im biedniejszy tym droższa. Ofiarą tego padła Afryka, którą na drogą ropę nie stać.
Tygrys Benzynowy zdobył władzę nad światem przez zdyskontowanie krakowskiego patentu Łukasiewicza i wykupienie na Salonie Samochodowym Paryż 1901 za horendalne pieniądze PAROWEGO silnika Mercedesa Jelinka – prawdopodobnie tożsamego z mym silnikiem spalinowo-parowym VDTW.
Teraz Amerykański Tygrys Benzynowy szajsuje KAŻDEMU do butów, czego skutkiem jest m. in. MAKABRA SAMOCHODWA. 10 lat temu Mme. Cresson z Komisji Europejskiej w Brukseli wysłała prospekt VDTW do instytutu silnikowego w Tulonie, gdzie opracowano WYSOKOPRĘŻNY VDTW, na podstawie czego Mme. Tibori podjęła budowę metra SAMOCHODOWEGO w Paryżu, za czym poszedł Madryt a zapowiedziały Londyn i Rzym. Wtedy jednak obie panie zostały zaatakowane przez Holenderskiego Tygrysa Benzynowego ZA KORUPCJĘ, co w przypadku Mme Cresson okazało się machlojkami a w przypadku Mme. Tibori tradycją – gdy Holenderski Tygrys Benzynowy koruptantem największym. Silnik VDTW Monte Christo – jako BEZPAŃSKI – został wykupiony przez BMW, które chlubi się nim jako Szlachetnym Dislem.
Makabra Samochodowa jest nie tyle gwoździem w bucie, co kazusem Austriackiego Regulaminu Saperskiego – że jak masz samochód, i dopuścisz do niego ATB, to ci nie tylko nasra do butów, ale i WYWŁASZCZY, że zostaniesz Rewolucjonistą Rowerowym.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 8221
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Lis 20, 2007 12:11 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Leszek Baj, POŚLIZG EADS WART KROCIE – Opóźnienia w konstrukcji wojskowego samolotu transportowego A400M będą kosztować nawet 1,4 mld euro. Akcje EADS – właściciela Airbusa – lecą na łeb na szyję, Gazeta Wyborcza, 06 XI 2001, s. 23

W artykule czytamy: Zaufanie do EADS podkopały też informacje o tym, że część akcjonariuszy koncernu rzekomo wykorzystała poufne informacje o kłopotach budowy A380 i sprzedała swoje akcje. Po ogłoszeniu złej wiadomości w ciągu jednego dnia w czerwcu 2006 r. akcje EADS spadły o 26 procent. Obecnie sprawę bada francuski nadzór finansowy. Nie jest to wprawdzie katastrofa giełdowa Boeinga po obiciu go przeze mnie po mordzie, ale powód jest TEN SAM. Airbus nie mógł bowiem POLECIEĆ NA MORDE jak Boeing, gdyż jest asekurowany przez cały koncern zbrojeniowo-kosmiczny, więc zjeżdża NA D. dołując EADS, który już modlił się, żeby tego zajoba-Airbusa wyłączyć, by poleciał na morde.
Ponieważ jest to RAKOWINA, o co oskarżył mnie informatyk ze Stasi, więc potrzebny jest ZAPIS CHOROBY. Ja rzuciłem się wtedy wściekle na Anglików, gdyż MOS był konkurencją ZSRS i USA, i mianowałem legislatorem MOS-u – na którym Sowieci robili Wojny Gwiezdne – Urszulę Sipińską, której giermkiem został Ronald Reagan, który przebił SWG blefem pokerowym.
Podczas pobytu w RFN czytałem, że Niemcy wnosili o oparcie transportu EWG i europejskiego NATO na Antonowie-Ukraina, co podchwyciłem. Gdy więc Premier Blair wykopał ukraińca z EWG to rzuciłem się na Blaira. Ogłosiłem, że ALBO PREMIER BLAIR UZNAŁ BOEINGA I AIRBUSA ZA ZŁOM WOBEC MOJEGO AEROBUSA, ALBO BLAIROWA WZIŁA PIENIĄDZE DO KRÓLIKA BAGGSA, co Blairowa odpłakała przed kamerami, że nie wiedziała, że ten Baggs to taka niecnota. Piszę o tym w rozdziale: GDY TYTANIK TONĄŁ TO ORKIESTRA GRAŁA książki Incydentu nie było, Gdańsk 2001.
W sukurs mi przyszła Piękna Julia, która załatwiła umowę koalicyjną w Duesseldorffie, w której Zieloni zaprzestawali ataków na Europort Kolonia-Bonn, jako diabelnie głośny, za zobowiązanie SPD do przejścia Niemiec na UKRIŃSKI napęd lotniczy, co wywołało TYTANIKADĘ na jutrzniejszej Radzie Airbusa na Salonie Lotniczym BERLIN 2000. Wtedy jednak okazało się, że Blair ma asa w rękawie, gdyż Baggsem okazał się szejk z Abu Zabi, który – machając modelem A380 – OPANOWAŁ TYTANIKADĘ. Wyglądało to na heską odsiecz oblężonego w Sandomierzu Karola Gustawa, którego wyprowadzili lochami pod Wisłą Żydzi? Sprawa ta wraca więc do Duessedorffu, który został wówczas spacyfikowany przez Berlin, Paryż, Londyn, Waszyngton i Rzym, gdyż szejk z Abu Zabi zwycięstwem nad Ukraińcami nie jest.
Mam artykuł CHINY TEŻ CHCĄ EKOLOGII – Sondaż BBC: nawet najwięksi truciciele chcą walczyć z globalnym ociepleniem; 83 proc. mieszkańców Ziemi gotowych jest zmienić swój tryb życia; 75 proc. nie ma nic przeciw zielonemu podatkowi; 60 proc. zgadza się na wyższe ceny energii (Małgorzata Werner, Dziennik, 06 11 07, s. 15). Ja jednak nie godzę się na podatek ekologiczny i wyższe ceny energii, bo Protokół Kioto został załatwiony przez cherubina Hitlera PRZECIW MNIE w celu wykupienia USA. Traktuję podatek ekologiczny tak jak przywileje ekologiczne Kalifornii, na których grano korupcyjnie i ANTYEKOLOGICZNIE. Na ekologii trzeba zarobić, a jeśli jest ona droga to jest to japoński szwindel.
MW zamieszcza: POLITYCY NIE MAJA POMYSŁU NA ZIELONĄ REWOLUCJĘ - ale takie wnioski wynikają z konfrontacji Kanadyjsko-Kalifornijskiego Systemu Energetyki Wodorowej z Turbinką Kowalskiego. Książka Incydentu nie było ma podtytuł: KSIĄŻKA JEST PODSTWĄ REJESTRACJI FINANSOWEJ AKTYWISTÓW I ENTUZJASTÓW TURBINKI KOWALSKIEGO, KTÓRA JEST OBECNIE SILNIKIEM SPALINOWO-PAROWYM. Zajob kalifornijski, czyli Królik Baggs, zwyciężał dzięki szwindlom japońskim, które Amerykanów kosztowały i kosztują DROGO.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 8221
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Lis 20, 2007 12:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Łukasz A. Turski, fizyk z Centrum Fizyki Teoretycznej PAN, SPALANIE ROPY I WĘGLA TO ZBRODNIA – Kryzys energetyczny to wymysł polityków. Aby go naprawdę rozwiązać, trzeba posłuchać naukowców, Angora, Warszawa-Chicago-Dortmund-Toronto-NowyJork, 18 XI 2007, s. 21

W książce Incydentu nie było (Gdańsk 2001) tłumaczę upadek ZSRS Tryumfem Radzieckiej Nauki w postaci SOWIECKIEGO SILNIKA WODOROWEGO, który dawał Moskwie PANOWANIE W KOSMOSIE. Podczas tego Największego Tryumfu w Historii Ludzkości \doszło jednak do wybuchu paliwa WODOROWEGO na kosmodromie, w trakcie którego zginęła cała naukowa kadra kosmonautyczna ZSRS i 7 marszałków Związku Radzieckiego, choć loża była 7-8 km od punktu zerowego kosmodromu. Najdłużej umierał Marszałek Malinowski, bo do III 1967. Ocalał tylko fotograf, który robił zdjęcia dla Towarzysza Breżniewa, który nie mógł przyjechać na tą uroczystość.
Z tego powodu ŁAT pisze, że gdy ujawniono, iż wiele taksówek jeździ po Rzymie NA WODÓR to wybuchł skandal i Schwarzeneggera z Rzymu wygnano. Dla mnie jest to mała satysfakcja, gdyż po otruciu Kowalskiego u Urszuli Sipińskiej Mercedes zakupił Sowiecki Silnik Wodorowy, na podstawie którego powołał Kanadyjsko-Kalifornijski System Energetyki Wodorowej, co było 20 razy większym zajobem technicznym od Kurskiego Kombinatu Metalurgicznego jako wypierdka Inżyniera Hutnika Leonida Breżniewa, żeby ten NIE ANKETOWAŁ SUWAŁK, które Gomułka dzielił: 65% dla Moskwy i Berlina, 25% dla Warszawy i 10% dla Pragi. Nikt w Polsce jednak nie przewidział, że szwarcenegery okażą się 20 razy groźniejsze od Breżniewa.
W l. 1989-90 byłem w RFN, gdzie Niemcy wsadzili mi DO DUPY Satelitarną Detekcją Złota i WYBRZYDZILI SIĘ na mą Funkcjonalną Chronologię Architektury Niemieckiej, gdyż nie są to fekalia pruskie i hitlerowskie, jakimi otruli Rosję i Francję, a teraz chcą otruć USA. Miałem nadzieję, że uda mi się odtworzyć Narodowy Ruch Turbinki Kowalskiego, jako antytezę Kanadyjsko-Kalifornijskiego Systemu Energetyki Wodorowej, ale Narodowy Ruch Turbinki Kowalskiego został widocznie WYTRUTY. Wobec czego PONIŻYŁEM SIĘ przed konferencją w Kioto zwracając się do liberałów, którzy doskonale wiedzieli o mych sprawach, co mogło się przyczynić do załatwienia sprawy Protokołem Kioto DLA WYKUPIENIA USA PRZEZ HAREMY HOLOKAUSTYCZNE, co nagłośniłem jako intrygę cherubina Hitlera, a co teraz Amerykanie mogą odtańczyć na melodię Watergate jako błazeństwa Goleniowskiego.
Na Polsko-Niemieckiej Konferencji Ekologicznej w Jeleniej Górze w r. 1996 Kanclerz Kohl powołał niemiecko-japońskiego protektora mego silnika spalinowo-parowego VDTW, który 9 I 1997 rzucił na kolana Amerykanów. Niemcy nie skonsumowali jednak tego zwycięstwa, gdyż ja nagłośniłem KKSEW Mercedesa, wobec czego WYJŚCIEM pozostał Enron i WTC, co łatwo sprawdzić. Potwierdzeniem tego była Afera Cicero z Poczdamu. Było to spowodowane PRZEZE MNIE 125-stronicowe śledztwo Bundestagu w/s WTC, które UKRYTO w ministerstwie Kultury, skąd przedostało się do redakcji kobiecego magazyny politycznego Cicero. Jest porównywane do Afery Szpigla, czyli NIEZALEŻNEGO śledztwa w/s mordu w Poecking pod Monachium, w wyniku którego F. J. Strauss zagarnął Skarb III Rzeszy na tajnych kontach szwajcarskich, ca co sfinansowano Unię Europejską.
Niemiecko-japoński protektor mojego VDTW spowodował MASOŃSKIE SKORUMPOWANIE JAPONII, czego przykładem są DZIESIĄTKI szachrajstw technologicznych, które działają na zasadzie, że ponieważ Japończycy nie są żydami czy jezuitami więc można im wierzyć – gdy zostali oni takimi nocnikowymi kapitału stalinowsko-holokaustycznego jak Irlandczycy. Przykładem tych japońskich szachrajstw są 2 artykuły: NAPĘD NA PĘDY – Szczęśliwe czasy motoryzacji minęły bezpowrotnie. Dziś producenci mniej mówią o mocy silnika i urodzie nowych aut, więcej o globalnym ociepleniu i kryzysie paliwowym. Żeby przetrwać – samochód musi się radykalnie zmienić. Ale jak? (Polityka, 17 XI 2007, s. 50-53) i WNIEBIOWZIĘCI KIEROWCY – Zamiast stania w korkach lot nad miastem. Za 2 lata w salonach pojawią się latające auta (Newsweek, 11 XI 2007, s. 66-67).
Wobec tego musze stwierdzić, że ANGLICY URATOWALI TWARZ z awantury na linii Duesseldorff-Berlin OKRADZENIEM UKRIŃCÓW, gdyż A400M został zmodyfikowany na sposób UKRAIŃSKI, co było prawdopodobnie od początku celem Blaira. Te Cuda Japońskie są tyle warte co napad Schwarzeneggera na Rzym – żeby wybić z głów metra SAMOCHODOWE na silniku VDTW Monte Christo i technikę lotniczą Aerobusa jako zagrożenie dla Boeinga i Airbusa. Gdy ogłosiłem, że Boeing jest kapitałem MORDU NA RODZINIE CARSKIEJ to akcje jego spadły do 50% - jak u Schwarzeneggera.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 8221
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Lis 22, 2007 8:44 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Piotr Czarnowski, Premier Wielkiej Brytanii przedstawił wczoraj ekologiczne priorytety swojego rządu, BROWN OBIECUJE ZIELONY KURS –Londyn chce być teraz globalnym ekologicznym prymusem. Zmierza do większej dbałości o środowisko przekonać nawet George'a Busha; Dziennik, 20 XI 2007, s. 12

Brown obiecuje reformę ekologii w ciągu 50 lat, co jest racją żydoarabskiego kapitału petrochemicznego. Kapitał petrochemiczny, jako Amerykański Tygrys Benzynowy, zdobył władzę nad światem w wyniku zdyskontowania krakowskiego patentu Łukasiewicza i wykupienia na salonie samochodowym PARYŻ 1901 za horendalne pieniądze PAROWEGO silnika Mercedesa Jelinka – prawdopodobnie tożsamego z moim silnikiem spalinowo-parowyn VDTW. Cherubin Hitlera Henry Kissinger przekształcił ATB w kapitał żydoarabski, wg doktryny Eisenhowera, że pokonanie komunizmu jest możliwe w sojuszu z Arabami.
Wobec wystąpienia Browna – że zagłada białych niedźwiedzi i kilku gatunków fok wymaga SOJUSZU Z ARABAMI – wypada wrócić do prezentowanej w internecie POSTSTALINOWSKIEJ Masońskiej Struktury Władzy, gdzie Fidel Castro był Wielkim Masonem Amerykańskim a Prezydent Kennedy tylko Rycerzem Kolumba. Ciekawe więc, kto zastąpił Stalina jako Wielkiego Inkwizytora Jezuickiego? ale mi wydaje się, że Królowa Brytyjska jako żona Króla Jerozolimskiego. Z tego zaś można wnosić, że Brown jest Wielkim Mistrzem Krzyżackim po Cherubinie Hitlera, którego obalił Goleniowski, co SPARODIOWANO jako Watergate.
Brown jedzie więc na kapitale żydoarabskim, co jest lepszą sprawą od ukoronowania się Chruszczowa na antychińskiego protektora Australii skalpem Stalina. Imperatywem oskalpowania Stalina kierował mój dziadek, Juliusz Prawdzic-Tell, jako członek IRA, bo udało mu się przekonać Irlandczyków, że Stalin jest agentem brytyjskim.
Kapitał petrochemiczny jest NAJLEPSZĄ PODSTAWĄ WŁADZY, w której żydzi płacą babom ZA ZŁOTO seksem – w wyniku czego babski dominat złota został zastąpiony ŻYDOWSKIM MONOPOLEM ZŁOTA. Protokoły Mędrców Syjonu mówią: NAJWAŻNIEJSZE JEST ZŁOTO, gdyż daje władzę nad kobietami.
Jak rządzi technologia to najlepiej widać, jak Anglia przystępując do II wojny światowej miała zwycięstwo w KIESZENI. Generalissimus Franco odmawiając Hitlerowi sojuszu antybrytyjskiego powiedział,m że ANGLIA po upadku MOŻE PROWADZIĆ WOJNĘ Z KANADY, co było oczywistą bzdurą – ale DO artykułu Dariusza Baliszewskiego: KOSMICZNA BROŃ II RP – Polacy stworzyli metal, dzięki któremu mogli wygrać wojną; Wprost, 18 XI 2007, s. 78-81. Logika tego była bowiem taka, że po upadku Londynu Anglia podejmowała zmianę metalurgii w Kanadzie, Australii, Indiach i USA, wobec czego Niemcy były BEZBRONNE.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 8221
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Lis 22, 2007 10:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zbigniew Lentowicz, POLSKIE ŚMIGŁOWCE NA SPRZEDAŻ – Producent helikopterów PZL Świdnik idzie pod młotek. Agencja Rozwoju Przemysłu oferuje potencjalnym inwestorom wszystkie swoje udziały w spółce, Rzeczpospolita, 22 XI 2007, s. B5

To, że PIERWSZYM aktem rządu Tuska jest wystawienie na sprzedaż 100% akcji Świdnika jest symptomatyczne, gdyż świadczy, że rząd ten nie chce mieć nic wpólnego z nową techniką lotniczą, pod każdym względem lepszą – czasem wielokrotnie – od techniki Boeinga. Od 11 lat działa w Świdniku kapitał angielsko-włoski, od ZAASEKUROWANIA SIĘ przeze mnie w Świdniku, prawdopodobnie w celu wytropienia mych zwolenników i OTRUCIA ICH pod flagą AMERYKAŃSKĄ.
Teraz ta sprawa jest szczególnie ważna ze względu na wejście na rynek chińskiego Aerobusa-SADDAM, który jest montowany w wersji SKRZYDŁOWEJ, ale inwazja Tajwanu wymaga WIRNIKOWEJ, co umożliwia wzmocnionej kompanii przelot z szybkością poddźwiękową i lądowanie w każdym miejscu o każdej pogodzie, nawet na jednym z 4 silników. Taki jest właśnie powód takich artykułów jak: CZEKAJĄC NA INWAZJĘ Z CHIN (Andrzej Taliga, Dziennik, 8 XI 2007, s. 14-15), czy DAS SPIEL FAENGT GERADE ERST AN (Der Spiegel, 42/2007, s. 86-90). Nie zgadzam się jednak z ekspertami amerykańskimi, że III wojna światowa zacznie się od ataku na wyspę Kinman, gdyż chińska Armia Czerwona, dysponując TAKĄ TECHNIKĄ, musi uderzyć na Tajpei – chyba, że potrzebny jest PRETEKST.
Ponieważ ma to być wojna NAFTOWA więc Tajwan zaatakuje zaraz tankowce w Singapurze. Wobec tego II atutem jest mój silnik spalinowo-parowy VDTW, który paląc 20-25% silnika spalinowego umożliwia prowadzenie wojny na oleju ROLNICZYM. III takim atutem technicznym mógłby być opracowany przez politechnikę lwowską ALUPOLON, który był trzymany przez Anglików w rezerwie na wypadek okupacji przez Niemców Wielkiej Brytanii, gdyż umożliwiał inwazję Niemiec z Kanady, bo samoloty i okręty z alupolonu byłyby odporne na broń prochową i DYNAMIT. Wg mnie alupolon jest lżejszy od wody jako stop włókna grafitowego z tytanem.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 8221
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Lis 25, 2007 11:53 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ZREALIZUJEMY SEN POLAKÓW O CUDZIE GOSPODARCZYM – Publikujemy obszerne fragmenty wczorajszego wystąpienia Donalda Tuska w Sejmie, Dziennik, 24-25 XI 2007, s. 10-11

Kraków wystawił sobie pomnik Drugiej Japonii jako mej interpretacji wniosku Inżyniera Gzuli przebicia Japońskiego Cudu Gospodarczego ROBOTYZACJĄ na bazie podkrakowskiego przemysłu chałupniczego. Teraz Poznań znalazł wyjście z psychiatrycznego leczenia Urszuli Sipińskiej, jako architekta, odbudową Zamku Przemysława za BONY PODATKOWE, ponieważ ja 23 razy zwracałem się do Ziobry i Kaczyńskich o śledztwo w tej sprawie, gdyż społeczny komitet Odbudowy Zamku NIE WIEDZIAŁ, gdzie ten zamek był – budową na tym miejscu pomnika Trzeciej Japonii dla upamiętnienia mej prośby do Urszuli Sipińskiej w r. 1975 o podjęcie przez Cegielskiego produkcji MINIREAKTORÓW na mym MOS-ie – co wg ekspertów izraelskich mogło uratować świat przed efektem cieplarnianym. Mój wniosek został wykorzystany przez Sowietów do Wojen Gwiezdnych, które zostały przebite przez Ronalda Reagana blefem pokerowym.
Ja z minireaktorem skapitulowałem przed Alojzym Kowalskim, który był protegowanym Jaroszewiczów. Piotr był sąsiadem mego ojca, którego ściągnął do Warszawy jego brat, który miał być u Jaroszewicza ministrem finansów, na co nie zgodziła się Moskwa. Teraz stryj mieszka w Suwałkach, które uratował przed aneksją przez Moskwę – nie tylko zastrzeleniem Berii.
Prosiłem też Kaczyńskich o śledztwo w/s otrucia Kowalskiego u Urszuli Sipińskiej, gdyż mam podejrzenia, że za to otrucie Kozina wziął 20 tysięcy miliardów dolców i został PODWÓJNYM marszałkiem Związku Sowieckiego, w Europie i Obu Amerykach – ale gdy wprosił się do Kanclerz Merkel to został aresztowany przez Amerykanów, po mych interpelacjach.
Ja realizowałem Polski Cud Gospodarczy od rozmów z Inżynierem Gzulą, który znał się na tym. Miał to by Cud na etatyźmie pruskim i WIKINGOLOGII czyli kapitale ludowym. Moskwa nie zgodziła się na mego stryja, gdyż miała bardziej lukratywny biznes w postaci Satelitarnej Detekcji Złota – co Jaroszewicz ze stryjem chcieli ZDETONOWAĆ robiąc komisarzem SDZ mnie, ale NKWD skontrowało to zamordowaniem Popiełuszki i Kowalskiego, którego Jan Dynowski uważał za Polskiego Teslę.
Po otruciu Kowalskiego menda-Mercedes powołał Kanadyjsko-Kalifornijski System Energetyki Wodorowej. Gdy złapano Flicka w Essen i zapytano, SKĄD MASZ FLICKU TYLE PIENIĘDZY? to wyznał szczerze, że rabował w Oświęcimiu Żydów. Policmajster przemówił mu do sumienia: OJ NIE ŁADNIE, NIE ŁADNIE FLICKU. IDĄ ŻYDZI DO GAZU A TY ZABIERASZ IM BIZUTERIĘ, WALIZKI Z DOLARAMI I AKCJE MERCEDESA, a pomaga ci w tym niecnym procederze ten sukisyn Preskot Bush. Flicka ruszyło sumienie i spłacił Żydów akcjami Mercedesa.
Niemcy załatwili sprawę Satelitarnej Detekcji Złota wsadzeniem mi jej do D. To mogę nawet zrozumieć – że nie chcieli mięć z nią mieć nic wspólnego, bo to przekleństwo na tysiąc lat – ale OBRZYDZENIA mej Funkcjonalnej Chronologii Architektury Niemieckiej nie pojmuję.
Dobrze, że w ekspose Tuska nie było mowy o Drugiej Irlandii.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 8221
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Lis 27, 2007 11:30 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Konrad Niklewicz, TANI DOLAR PODCINA SKRZYDŁA AIRBUSOWI – Mimo rekordowych zamówień, nowoczesnych samolotów i cięć w kosztach europejski koncern lotniczy powoli dusi się przez niekorzystne kursy walutowe, Gazeta Wyborcza, 26 XI 2007, s. 29

Tytuł jest półprawdą, gdyż KONCERNEM jest kosmiczno-zbrojeniowy europejski EADS, którego częścią jest Airbus. Airbus by już dawno zbankrutował, ale jest TRZYMANY przez EADS, który zjeżdża na giełdzie na D. EADS i Airbus mają pełen portfel zamówień, ale nie na WIZYTOWY Airbus-380, który okazał się nie tylko bardzo drogi, ale i NIEWYPŁACALNY, grożąc katastrofą EADS. Tani dolar nie jest też głównym kłopotem Airbusa, gdyż jest tylko dopustem bożym, przed którym tytułowy artykuł radzi ucieczkę z produkcją do Rosji czy Chin, co jest deklaracją BANKUCTWA.
Prasa pisze, że Tony Blair został – za swą żoną – katolickim dewotem. Ja się nie dziwię, gdyż to on spowodował katastrofę Airbusa atakując Antonowa-UKRAIŃCA, w obronie którego musiałem stanąć ja z Aerobusem, jako techniczną antytezą Boeinga i Airbusa. Za mną stanął Saddam Husajn, fundując lotniczą konwencję Kijów-Pekin. Po zniszczeniu jej przez Berlin koncesyjną umową z Pekinem Saddam musiał przenieść swe dolce do Pekinu, za co Jasir Arafat miał otrzymać 10 czy 11 miliardów $. Krzysztof Mroziewicz mówił w programie Turowicza: IZRAEL NIE MOŻE ZAMORDOWAĆ ARAFATA, GDYŻ TEN JEST ASEKUROWANY KAPITAŁEM SADDAMA HUSAJNA, czyli mym Aerobusem z legislaturą Arafat-Kulczyk-Sipińska. Po tej deklaracji był atak na Kulczyka, który uciekł na Florydę MORDUJĄC TYM ARAFATA, co przekwalifikowała legislaturę na Arafatowa-Sipińska.
Aerobus-SADDAM miał wejść na rynek w wersji cywilnej w r. 2006, ale dopiero teraz jest montowany w wersji SKRZYDŁOWEJ, gdyż wersja wirnikowa czeka na INWAZJĘ TAJWANU. Ponieważ obrona Tajwanu jest bez tej techniki NIEMOŻLIWA więc techniką tą musi też dysponować Tajwan lub Japonia, która w 2005 r. ogłosiła militarny protektorat nad Tajwanem – że POKÓJ W CIEŚNINIE TAJWAŃSKIEJ JEST ŻYWONĄ SPRAWĄ JAPONII.
Teraz Airbus jest liczony po raz KOLEJNY, z powodu alupolonu, wobec czego Prezydent Sarkozy pojechał do Chin, żeby ratować WYPŁACALNOŚĆ EADS. Jeśli mu się nie uda to pozostanie Moskwa i Kijów, bo zostanie dewotem jak Blair.
***
Wysłany: Pią Lis 30, 2007 6:06 am    Temat postu:

dr hab. n. med. Cezary Wójcik, przewodniczący rady Niezależnego Forum Akademickiego (www.nfa.pl), KRÓL JEST NAGI: CAŁA PRAWDA O POLSKIEJ NAUCE – Żaden polski naukowiec nie przeszedł nawet I etapu konkursu Europejskich Badań Naukowych – alarmuje Cezary Wójcik z Indiana University School of Medicine w USA. Z bezpiecznej odległości łatwo krytykować – odpowiada mu Przemysław Urbańczyk z Instytutu Archeologii i Etnologii PAN; Gazeta Wyborcza, 27 XI 2007, s. 17

W transparencie czytamy: POLSCY PODATNICY BĘDĄ FINANSOWAĆ BADANIA NAUKOWE NA CYPRZE, W IZRAELU, WE FRANCJI CZY W WLK BRYTANII, NIE BĘDĄ NATOMIAST FINANSOWAĆ BADAŃ W POLSCE. Dla mnie najciekawsze jest jednak to, że artykuł ten ukazał się W DNIU zakończenia ataków żydowskich ogierków na świątynię Salomona w Jerozolimie, a ponieważ ataków tych była dużo i od wielu lat więc był to najlepszy biznes POD FLAGĄ AMERYKAŃSKĄ. Inżynier Gzula tłumaczył antypolonizm amerykański tym, że Polacy są – czy byli – jedyną nacją amerykańską, nie zgnojoną przez żydów.
Ta deklaracja w/s NIEKONKURENCYJNOŚCI nauki polskiej przypomina ankietę rozesłaną do polskich partii politycznych w/s STOSUNKU DO EKOLOGII – na którą zgodnie odpowiedziały, że NIE INTERESUJE ICH TO, a tylko PiS napisał, że ZAPOMNIELI O TYM. To świadczy, że ekologia polityczna była w Polsce ZAKAZANA w intencji – jak to napisał bodaj Wprost – uszlachetnienia rasy żydowskiej przy pomocy blondynek? gdyż Stasi wymyśliło, że blondynki są rasą PALESTYŃSKĄ ale teraz pojawiło się, że lodowcową. Wszelkie polityczne napominanie o ekologii groziło więc otruciem POD FLAGĄ AMERYKAŃSKĄ. Stalinowski żyd Michnik ogłosił jednak: KONIEC WOJNY KLAS I WOJNY RAS.
Pamiętam obrzydliwe kawały o rudych, po likwidacji których zaczęto to lansować wobec blondynek. Likwidacja blondynów przy pomocy spermy jerozolimskiej okazała się jednak trudniejsza. Nie jest to wcale rozkaz Stalina tylko SEKSUALPOLITIK, które doprowadziło do kastracji Rzymian przy pomocy łykaczyzmu złota. Można do tego jeszcze podłączyć niemiecką abnegację wobec Satelitarnej Detekcji Złota i WYBRZYDZANIE na mą Funkcjonalną Chronologię Architektury Niemieckiej – wg mnie dlatego że nie są to fekalia pruskie, którymi otruto Rosję i Francję, a można tym otruć USA.
Z tym łączy się artykuł NAJSTAŃSZA SKRZYNIA LODU W DZIEJACH ŚWIATA – Dlaczego Rosja sprzedała Ameryce Alaskę. Głupota czy konieczność strategiczna? (Forum, 26 XI – 2 XII 07, s. 54-6). Zgadzam się, że carat mógł się kierować motywem sprzedania przez Napoleona Amerykanom Luizjany, ale tu sprawa była ważniejsza od Kolumbii. Clausewitz, który powiedział: ROSJI NIE MOŻNA POKONAĆ, ALE MOŻNA JĄ SKŁONIĆ DO SAMOBÓJSTWA, przewidział, że Niemcy zostaną zjednoczone w wyniku 2 wojen: z Austrią i Francją. W/s wojny z Rosją milczał.
Wobec groźby wojny z Prusami o Zjednoczenie Niemiec car skoncentrował w Królestwie 360-tysięczną armię i kazał Danii anektować Holsztyn, ale został skontrowany przez Prusaków postaniem styczniowym, gdyż misja Wielopolskiego była spóźniona. To wyeliminowało Rosję z Niemiec i zmusiło ją do OKUPIENIA SIĘ Prusom, Anglii, Ameryce, Japonii, Chinom i Turcji, żeby nie wspomagały Polaków – co wobec oddania Anglii Zachodniej Australii i Kolumbii zlikwidowało światową mocarstwowość Rosji. Makłaj Makłakow BŁAGAŁ CARA, żeby nie oddawał Anglikom Zachodniej Australii.
Do powstania sipajów Anglia była PROTEKTORATEM ROSJI. Od tego chciał się wyzwolić Jerzy III przy pomocy Prus, ale został ubrany w kaftan bezpieczeństwa. Napoleon myślał, że po podboju Rosji BĘDZIE MIAŁ ANGLIĘ W KIESZENI.


Ostatnio zmieniony przez Tell dnia Nie Sie 18, 2013 6:02 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 8221
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Gru 02, 2007 2:32 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hristian Wuerst, SUCHE NACH DEM WUNDERAKKU – Um das Auto vom Stigma des Umwelt- und Klimaschaedlings zu befreien, setzen die Entwickler zunehmend auf den Stromantrieb. Fortschriette in der Betterietechnik naehern die Hoffnung auf marktreife Elektrofahrzeuge. Den Durchbruch koennte eine Erfindung aus Deutschland bringen, Der Spiegel, 48/2007, s. 152-154

To jest ŁŻY marketing. Ponieważ ChW podpiera się Amerykańskim Teslą, pod jakim znakiem wyszedł amerykański samochód sportowy, więc muszę dodać, że to zaczęło się japońskimi szachrajstwami. Na Polsko-Niemieckiej Konferencji Ekologicznej w Jeleniej Górze, 22-23 X 1996 r., Kanclerz Kohl powołał niemiecko-japońskiego protektora mego silnika spalinowo-parowego VDTW, który 9 I 1997 r. rzucił na kolana Amerykanów. Na podstawie tej kapitulacji powstał Volkswagen-LUPO, palący 1,1 litra na 100 km, ale bez mego nazwiska. Ja go zaraz oprotestowałem, żądając spłacenia aktywistów Turbinki Kowalskiego, proponując za podstawę średniolitrażowy VWL na aktywistę.
Wnioski Kanclerza Schroedera odrzuciłem, jako spóźnione, wobec czego doszło do konferencji w Gdańsku – na którą mnie też nie zaproszono – gdzie Kanclerz Schroeder i Minister Bundeswehry Scharping zrezygnowali z VDTW za prawo działania niemieckich towarzystw asekuracyjnych w USA, o czym Niemcy marzyli od wieku.
To było powodem zamachu na WTC, o czym mówi śledztwo Bundestagu w/s WTC, które miało być opublikowane przez kobiecy magazyn polityczny CICERO, ale zostało skonfiskowane przez policję, co jest porównywane do Afery Szpigla, czyli skonfiskowania niezależnego śledztwa w/s mordu w Poecking pod Monachium, w wyniku którego Franz J. Strauss zagarnął Skarb III Rzeszy na tajnych kontach szwajcarskich, za który sfinansowano Unię Europejską.
Niemiecko-japońskie próby wyeliminowania mnie z VDTW nie powiodły się, wobec czego Niemcy i Japończycy i przeskakują VDTW na BATERIACH i HYBRYDACH. Już myśleli, że mnie zniszczyli baterią WODOROWĄ, ale prasa pisze o śmierci Koreańczyka od wybuchu baterii wodorowej – jak dziewczynki w Jędrzejowie od SAMOCZYNNEGO wybuchu balonika z wodorem. Wodór jest BARDZO WYBUCHOWY, BARDZO TOKSYCZNY I BARDZO DROGI.
Piszę o tym w książce Incydentu nie było (Gdańsk 2001) z podtytułem: KSIĄŻKA JEST PODSTAWĄ REJESTRACJI FINANSOWEJ AKTYWISTÓW I ENTUZJASTÓW TURBINKI KOWALSKIEGO, KTÓRA JEST OBECNIE SILNIKIEM SPALINOWO-PAROWYM, przytaczając wybuch paliwa wodorowego na kosmodromie, który zniszczył sowiecki program kosmiczny i zabił 6 czy 7 Marszałków ZSRS, choć loża była 7-8 km od punktu zerowego kosmodromu. Ocalał tylko fotograf, który robił zdjęcia dla Towarzysza Breżniewa, który nie mógł przyjechać na ten tryumf SOWIECKIEJ TECHNIKI.
W tym świetle to zafundowany przez Mercedesa po otruciu Kowalskiego Kanadyjsko-Kalifornijski System Energetyki Wodorowej był skurwysyństwem. Asz ma jednak inne tłumaczenie sprawy – że droga ropa i sztuczki z hybrydami ZAPOBIEGAJĄ powszechnej motoryzacji Chin i Indii, gdyż wówczas USA i UE nie miałyby z nimi szans.
Ze sprawa ta wiąże się artykuł: ENDE EINES ZEITALTERS – Der Nidergang der US-Oekonomie drueck Kurs des Dollar anscheinend unaufhaltsam nach unten – mit grawierenden Folgen fuer die Weltwirtschaft: Hilflos muessen Europas, Politiker und Notbanken zusehen, wie sich die Konjunkturaussichten immer mehr eintrueben (Dietmar Hawranek, Alekxander Jung, Armin Mahler, Christian Reiermann, Wolfgang Reuter, Gabor Steingert, Janko Tietz, s. 72-87). Wniosek z autorów jest taki, że inflacja dolara jest skutkiem gospodarczej degradacji USA a Waszyngton korzysta z renty inflacyjnej nie panując nad nią. E kosztuje już 1,5 $ a może wynosić 2. Spadek $ o 1% kosztuje Airbusa sto milionów E.
Inflacja dolara pociągnie za sobą inflację Euro. Już istnieje potrzeba zdewaluowania E do 1,3 $, ale nie jest to możliwe, gdyż dolar INFLACYJNY wymaga zmiany Światowego Systemu Walutowego. Inflacja jest zaś takim transferem własności jak giełda, więc trzeba ujawnić te szczury, które na podstawie inflacji dolarowej PRZEJMUJĄ USA. Jednym z powodów deficytu handlowego USA jest nadmierny import ropy – powodujący efekt cieplarniany - co jest skutkiem otrucia Kowalskiego.
UE jest państwem bardziej masońskim czyli jezuickim od USA, a przewidywana recesja przekształci się w powszechną inflację, z której JEDYNYM WYJŚCIEM będzie waluta na parytecie złota, które dzięki Stalinowi i Hitlerowi znalazło się w Izraelu, a to znaczy, że świat wejdzie do kieszeni Izraela. To są skutki łykaczyzmu złota, którego genialności otumanione przez Marksa robole nie pojmą. Zmotoryzowane – a więc bardziej demokratyczne Chiny i Indie – mogłyby się do tej kieszeni nie zmieścić.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 8221
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Gru 09, 2007 12:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

REWOLUCJA EKOLOGICZNA

Rewolucję ekologiczną świadczy, że ekologia przestała być własnością i NARZĘDZIEM WŁADZY kapitału petrochemicznego. Kapitał ten zdobył władzę nad światem w wyniku zdyskontowania krakowskiego patentu Łukasiewicza i wykupienia na salonie samochodowym PARYŻ 1901 za horendalne pieniądze PAROWEGO silnika Mercedesa Jelinka – prawdopodobnie tożsamego z mym silnikiem spalinowo-parowym VDTW.
Rewolucja ekologiczna ma już skutki polityczne, w postaci STRATEGICZNEGO sojuszu Afryki z Unią Europejską, która wzięła na siebie SKUTKI KOLONIALIZMU. To może jednak doprowadzić do tego, że – podobnie jak polscy podatnicy będą płacić na naukę w Francji, Anglii, Izraelu i Egipcie, ale NIE W POLSCE – będziemy płacić za skutki Wojny Naftowej w połowie lat 70. XX w., która pogrążyła Czarną Afrykę, pomimo że chciał ją ratować Piotr Jaroszewicz Turbinką Kowalskiego.
10 lat temu zostałem zaatakowany w Urzędzie Patentowym przez rasowego Hindusa, żebym NIE KOMPROMITOWAŁ SIĘ KOWALSKIM, a potem nie tylko szkalowano mnie, ale i WYSTRASZONO życzliwych mi, a był to terroryzm pod flagą amerykańską. Pomimo że Polska została przyjęta do UE w charakterze PŁATNIKA, otrzymując 5% wkładu, to ja nie godzę się na finansowanie przez Polaków nauki francuskiej, brytyjskiej, izraelskiej i egipskiej – bez finansowania przez UE nauki polskiej – tak jak nie godzę się na finansowanie przez Polskę ekologii i gospodarki afrykańskiej, a mam środki żeby to egzekwować.
Rewolucja ekologiczna niesamowity obrót przybrała w Azji Wschodniej, gdzie wyjściem jest PISANIE LISTU PRZEZ BUSHA DO KIM-DZONG-ILA, który zagrał atutami ekologicznymi. Wczoraj mówiono, że TVP, że konferencja na Bali znalazła wyjście z efektu cieplarnianego w postaci GOSPODARCZEJ CHODOWLI WODOROSTÓW AZJATYCKICH jako sałaty – co jest kolejnym szachrajstwem japońskim. Przypomina to wnioski, że groźniejsze dla USA od zadłużenia wewnętrznego i zewnętrznego mogą być BŁĘDY W POLITYCE EKOLOGICZNEJ – czyli ono lżenie pod flagą amerykańską. W Rzeczpospolitej był przedwczoraj artykuł: Spadek po czasach saskich – SZKALOWANO WSZYSTKICH, KTÓRZY CHCIELI I MOGLI COŚ ZROBIĆ DLA POLSKI. CZYŚCI BYLI TYLKO AGENCI MOCARSTW ROZBIOROWYCH I KANALIE.
To że błędy ekologiczne są groźniejsze od błędów finansowych, gospodarczych i politycznych USA – o czym świadczy Kanadyjsko-Kalifornijski System Energetyki Wodorowe - przypomina pogrzeb Ludwika XIV, gdy na wieść o długu wewnętrznym Francji kwiat arystokracji francuskiej pognał do swych kwitów. Panikę opanował John Law – że 3 miliardy luidorów to NIE WIELE wobec Światowego Sytemu Finansowego, który zamierza utworzyć w oparciu o pieniądz nominalny i system akcyjny.
W systemie logicznym Lawa był jednak błąd w postaci pomieszania kredytu skarbowego z bankowym. Mam nadzieję, że Kim-Dzong-Il tego błędu Balcerowicza-Langego nie popełni.
Prasa pisze, że OPEC na konferencji w Abu Zabi PRODUKCJI ROPY NIE PODNIÓSŁ. To wywołało irytację dyrektora generalnego Międzynarodowej Agencji Energetycznej Nabuo Tanaki. Jest on albo japońskim szachrajem, albo popiera wniosek polskiego ministra, który – lecąc ze stanowiska – krzyknął, że Polska jest Europejskim Kuwejtem a Węgry Europejską Arabią Saudyjską. Z tym Węgrzy się zgodzili, proponując Brukseli węgierską kontrole nad gazociągami środkowoeuropejskimi, z powodu wysadzania gazociągów na Ukrainie. Hugo Chavez, prezydent kraju naftowego mówił, że obiecanki zwiększenia produkcji ropy są mamieniem naiwnych, gdyż ROPY WIĘCEJ NIE MA.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 8221
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon Gru 10, 2007 9:03 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

NIEMIECKIE SAMOLOTY MIŚLIWSKIE PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ; seria Historia Oręża, TV Planete, 10 XII 2007

Wiadomo, że podczas Bitwy o Anglię brytyjskie samoloty miały silniki gaźnikowe a niemieckie wtryskowe, co zapewniało Niemcom przewagę w nurkowaniu i manewrowaniu. Nie wiedziałem tylko, że powodem tego było paliwo metanolowe z WTRYSKIEM WODY – czyli że był to PAROWY silnik Mercedesa Jelinka, wykupiony przez Amerykanów na salonie samochodowym PARYŻ 1901. Francuzi, którzy dostali z tego powodu zajoba, twierdzili, że ŻADNEGO DYMKA NIE BYŁO, czyli że był to metanol. Musiał być metanol, gdyż technika nie pozwalała wówczas na system benzyna-woda.
Przy oglądaniu TELESFORA z Turbinką Kowalskiego nie słyszałem o metanolu, czyli że Kowalski eksperymentował tylko z benzyną i może z olejami, co umożliwiał japoński silnik PORCELANOWY Wankla. Może więc Japończycy jako pierwsi wpadli na pomysł, że system metanol-woda można zastąpić benzyną i wodą przy pokryciu cylindra i tłoka porcelaną, i stąd Bezpośredni Wtrysk Mitsubishi, którym – po skapitulowaniu USA – chciano wyeliminować Kowalskiego i mnie. BWM daje jednak tylko do 17% oszczędności paliwa, a zinterpretowana przeze mnie Turbinka Kowalskiego jako silnik spalinowo-parowy VDTW oszczędza 75% na ulicy i 80% na autostradzie – co wiemy z kilku takich silników, których nie udało się zalegalizować BEZE MNIE.
Za takim stawianiem sprawy przemawia to, że Radziecki Silnik Wodorowy, którym Mercedes UKORONOWAŁ Kalifornię, był pochodną japońskiego porcelanowego silnika Wankla. Gdy Kowalski wszedł Japończykom w paradę to silnik Wankla utracił sens, a ja - wobec danych że jego parametry pogarszają się wraz z miniaturyzacją i wzrostem obrotów - zwróciłem się przez Politechnikę Wrocławską do Cegielskiego, żeby zrobił OKRĘTOWY Wankiel-Różycki, czyli wielki i niskoobrotowy.
Byłem przeciwnikiem robienia u Cegielskiego silników okrętowych, czego domagałem się przeniesienia do Zamechu lub Neptuna, gdyż chciałem produkować u Cegielskiego MINIREAKTORY MOS.
Wczoraj oglądałem też film ZAMACH WYBORCZY NA FLORYDZIE JAKO SKUTEK MONOPOLU MEDIALNEGO. Okazuje się, że był to już III tego rodzaju zamach w USA, beneficjentami których wcześniej Ronald Reagan i Bush senior. To trzeba nazwać za byłym premierem Indii Nerhu GANGSTERSTWEM POLITYCZNYM. W filmie była mowa, że wszystkie te zamachy organizował Izrael, lub były organizowana POPRZEZ Izrael.
Z tej racji wnoszę, że Kozina za otrucie Kowalskiego u Urszuli Sipińskiej wziął nie 50 tysięcy miliardów $ - jak to wynika ze sprawy – ale 20. Sipińska miała wziąć 20 miliardów $ z puli żydowskiej, ale ich nie przyjęła więc wziął je Glemp jako „bezpańskie”. Ja jednak podejrzewam, że ponieważ sprawa doszła do mnie to NIE MOGŁA WZIĄĆ, wobec czego trzeba je było przenieść na tajne konta izraelskie a „opaskudzone” dać Glempowi.
Kapitał stalinowsko-holokaustyczny jest liczony na 300 tysięcy miliardów $. Kapitulacja Gorbaczowa w Reykiawiku – pod groźbą oskarżenia o ANTYSEMITYZM – jest liczona na sto tysięcy miliardów $. Ocalał tylko Skarb Stalina, gdyż podczas wojny ukraińskiej 1946-7 został wzięty przez Ludowe Wojsko Polskie z twierdzy brzeskiej i wysłany co Zurichu. Szwajcarzy nie mogli zaś go oddać do haremów holokaustycznych, gdyż ja awanturowałem się.
Tajne kona izraelskie są taką podstawą gangsterstwa politycznego jak tajne konta szwajcarskie korupcji.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 8221
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sro Gru 12, 2007 11:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Józef Matusz, NOWOCZESNA PRODUKCJA PLUS BADANIA NAUKOWE – DOLINA LOTNICZA: Dzięki niej ma to być region nowoczesnych technologii, europejskie zagłębie przemysłu lotniczego, Rzeczpospolita, 12 XII 07; H6

Czytamy: Założyciel Stowarzyszenia DOLINA LOTNICZA i prezes największej polskiej fabryki lotniczej WSK ZPL Rzeszów, Marek Darecki marzy, by Podkarpacie powtórzyło powojenny sukces Bawarii. MD doprowadził do powstania KLASTERU Dolina Lotnicza z 20 przedsiębiorstw lotniczych pod patronatem Politechniki i Uniwersytetu Rzeszowskiego. Klaster najpierw zdetronizował Bielsko-Białą jako stolicę polskiego przemysłu lotniczego a teraz zamierza grać kapitałem międzynarodowym. To jest dla mnie ważne, gdyż wpraszałem się do Bielska-Białej z mym Aerobusem, jako ANTYTEZĄ Airbusa i Boeinga, tak jak do Rzeszowa, Świdnika i Mielca.
Nie wiem czy to jest możliwe, gdyż skapitulowane Niemcy wyszły z wojny z wielkimi łupami i rozbudowaną monstrualnie technologią - jak piszę w książce Incydentu nie było (Gdańsk 2001) też dzięki pracy przymusowej i NIEWOLNICZEJ. Fachowcy nie szli na front tylko pracowali DLA FRONTU, gdy Polska padła ofiarą nie tylko grabieży finansów i CELOWEGO niszczenia prospektywnej technologii, a teraz realizowana jest grabież fachowców przez Unię Europejską, co jest najłatwiejszą formą RABUNKU KAPITAŁU I NISZCZENIA KONKURENCJI. Dla znawców przedmiotu wiadomym jest, że polski podatnik będzie finansował naukę we Francji, Anglii i może Irlandii, oraz Izraelu i Egipcie, ale NIE W POLSCE, bo stratedzy unijni wysilali się, żeby WYELIMINOWAĆ POLSKĄ NAUKĘ.
Ponieważ Polska otrzymuje od UE 5% tego, co UE bierze, więc wniosek MD wygląda na rewolucję europejską. Nie jest jednak bez szans, o czym świadczy to, że ataki żydowskich ogierków na Świątynię Salomona w Jerozolimie skończyły się, gdy podniosłem sprawę, ILE RAZY Profesor Geremek był kopulowany przez Boskiego Adolfa – co powinien policzyć prokurator.
Asz tyle się nasłuchał o „austriackim jedzeniu”, że nie zaopatrzył się w nie we Włoszech – gdzie było doskonałe – ale zakupił je w Wiedniu, i WYRZUCIŁ. Ja tyle nasłuchałem się o „ukraińskich drogach”, że Euro'1012 było dla mnie EGZOTYKĄ. W końcu wymyśliłem i ogłosiłem, że Ukraińcy chcą się widocznie zemścić na Niemcach za złamanie konwencji lotniczej Kijów-Pekin, na którą Saddam Husajn postawił sto miliardów $, więc zafundowali Euro'1012, żeby autostrady PRZENIEŚĆ W CHMURY wg ekspertyzy mego Aerobusa przez Generalną Dyrekcję Dróg Publicznych w Polsce. Ekspertyzę tą uznał nacjonalistyczny rząd Indii SKREŚLAJĄC Narodowy Plan Budowy Autostrad, oraz Bonn zawieszając DOKOŃCZENIE Hitlerowskiego Systemu Autostradowego Niemiec.
Za sprawą Kanclerza Schroedera dolce Husajna poszły do Pekinu na Aerobusa-SADDAM dla inwazji Tajwanu, który jest montowany w wersji SKRZYDŁOWEJ. Jeśli Rzeszów pretenduje do rangi MONACHIUM dzięki współpraca z lotniczymi przemysłami Ukrainy i Rumunii to widocznie jest to gra na Euro'1012, gdyż innego wyjścia spod kompromitacji europejskiej ja nie widzę. Inaczej będzie to UPADEK MISS ZOO.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 8221
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sro Gru 19, 2007 3:43 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cezary Pytlos rozmawia z Adamem Kołodziejczykiem, prezesem Ford-Polska, i Maciejem Kilimem, z-ca kierownika sprzedaży i marketingu Toyota-Motor-Poland, TYLKO OGNIWA WODOROWE SKUTECZNIE USUNĄ Z RYNKU SILNIKI BENZYNOWE I DIESLE, Dziennik, 18 XII 2007, s. 08

Dwutygodniowa konferencja ekologiczna na Bali okazała się Parlamentem Frankfurckim, oferującym Koronę Niemiec królowi Prus, który odpowiedział, że NIE BĘDZIE PODNOSIĆ KORONY Z BŁOTA. Prusy były bowiem pod ultimatum rosyjsko-austriackim w Ołomuńcu w r. 1850, które musiały przyjąć, czego gwarancją była likwidacja twierdzy wrocławskiej, największej po paryskiej w Europie. Podobnie zakończyło się bowiem 2-tygodniowa dyskusja polityczna na Bali, gdzie konferenci doszli do konkluzji O KTÓREJ STRACH MYŚLEĆ – bo będziemy musieli jeździć w metrach samochodowych.
AK i MK reprezentują HYBRYDOWY i ANTYWODOROWY sojusz Toyoty z Fordem. AK mówi: O OGNIWACH WODOROWYCH MOŻEMY NA RAZIE ZAPOMNIEĆ, BO CHOĆ WIELU MÓWI, ŻE MOTORYZACJA PÓJDZIE W TYM KIERUNKU TO TRUDNO SPRECYZOWAĆ, CZAS KIEDY TO NASTĄPI. W ZWIĄZKU Z TYM MAMY TAK NAPRAWDĘ 2 WYJŚCIA: HYBRYDY I PALIWA ATLERNATYWNE.
Ta deklaracja ANTYWODOROWA została wymuszona śmiercią Koreańczyka od wybuchu BATERII WODOROWEJ noszonego na piersiach telefonu komórkowego - niczym dziewczynki od samoczynnego zapłonu balonika z wodorem w Jędrzejowie – wobec czego rząd Korei Południowej zamierza ZAKAZAĆ BETERII WODOROWYCH, co uderzy w prawo kalifornijskie.
Hybrydy są jednak bardzo drogie, gdyż samochód hybrydowy kosztuje 2,5 – 3,5 tysiąca E więcej od benzynowego. MK ujawnia nawet SZOKUJĄCE dane, że Toyota Prius kosztował producenta 40 tysięcy $ a był sprzedawany po 25 $, czyli że ktoś dopłacał kalifornijczykom 15 tysięcy $ do Priusa, czyli – z tego co wiem – to Jego Wysokość Podatnik Amerykański !!!??? Ja to nazywałem japońskimi szachrajstwami, które okazały się AMERYKAŃSKIMI.
Respondenci podają jako dobrzy przykład Londyny, gdzie za wjazd do śródmieścia samochodem spalinowym płaci się 8 funtów, gdy hybrydowy jest zwolniony od rogatkowego więc ZARABIA. Pomijają jednak, że Londyn zamierzał przystąpić – za Paryżem i Madrytem – do budowy metra dla samochodów na silniku VDTW Monte Christo, unijnej wersji mego silnika spalinowo-parowego VDTW, która została zniszczona atakiem holenderskiego Tygrysa Benzynowego na Brukselę i Paryż.
W związku z tym CP zadaje pytanie: A CO POWINNO BYĆ ZROBIONE W POLSCE? Na co AK: Na pewno nie uda się zmienić szybko świadomości ludzi, ale możemy wprowadzić pewien system, o którym BOJĘ SIĘ NAWET MÓWIĆ. - Dlaczego? - Bo każda prowadzona do tej pory w Polsce polityka miała spełniać marzenie wszystkich ludzi o posiadaniu samochodu. Na pewno nie przyświecała jej ekologia. Dlatego rząd powinien najpierw zastanowić się, czy jest gotowy na zmiany, czy raczej chce konserwować obecny stan rzeczy. Potrzebna jest świadomość decydentów. Przypomnijmy sobie batalię o biopaliwa sprzed 2 lat. I gdzie dziś można zatankować biopaliwo?
Gdy Green Peace rozesłał ankietę do partii politycznych o stosunek do ekologii, to wszystkie polskie partie polityczne zadeklarowały ABNEGACJĘ, gdyż BOJĄ SIĘ O EKOLOGII MÓWIĆ. Platforma Obywatelska zadeklarowała tu nawet POLITYKĘ INDYJSKĄ: Nam zależy na samochodzie dla KAŻDEGO a ekologia to ZABAWA DLA BOGATYCH – czyli, że gdyby wspomnieli o ekologii to mogliby się narazili tajnym kontom izraelskim, o których STRACH MYŚLEĆ. Teraz jednak, w związku z efektem cieplarnianym i SZOKUJĄCĄ ceną ropy naftowej, droga do powszechnej motoryzacji prowadzi PRZEZ EKOLOGIĘ.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 8221
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Gru 20, 2007 7:36 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Konrad Godlewski, SANKCJE DLA TRUCICIELI ZIEMI – Na zakończonym niedawno szczycie klimatycznym na Bali Waszyngton utrącił forsowany przez kanclerz Merkel pomysł ograniczenia emisji gazów cieplarnianych aż o 40 procent, Dziennik, 20 XII 2007, s. 16

Czytamy: DLATEGO współrządzące SPD ZGŁOSIŁO POMYSŁ, ABY UNIA WSPÓLNYMI SIŁAMI ROZWIĄZAŁA AMERYKAŃSKI PROBLEM. Jeśli bowiem głównymi poszkodowanymi abnegacją amerykańską są Francja, Niemcy i Polska to państwa te powinny ZREFORMOWAĆ gospodarkę amerykańską metodą Stalowej Woli, która od ponad ćwierćwieku aprobuje moje wnioski technologicznej REFORMY HUTNICTWA, które powinna przynieść obniżenie zużycia tlenu w I etapie o 25%, a w II o PONAD 50%. I etap reformy hutnictwa wymaga minimalnych nakładów i spowoduje ZNACZNE poprawienie konkurencyjności, a II etap spowoduje bankructwo hutnictwa amerykańskiego. Dla mnie niepokojące jest to, że sekretarz Komisji Przemysłowej UE, Verheuegen, jest KONSERWATOREM technologii dla KOGOŚ.
W artykule MNIEJ CO2 Z RUR WYDECHOWYCH jest mowa o inicjatywie unijnego komisarza Ekologicznego, Stavrosa Dimasa, który starł się z przedstawicielami koncernów samochodowych, którzy mieli za sobą Verheugena. Sekretarz generalny Stowarzyszenia Europejskich Producentów Samochodów (ACEA), Ivan Hodac, oświadczył, że przemysł środków transportu płaci STO RAZY większe kary za emisję CO2 niż inne dziedziny przemysłu. Jego zdaniem: NIE MA ŻADNEGO POWODU, żeby motoryzacja była traktowana tak surowo (Anna Stojewska, Rzeczpospolita, s. B5). IH jest chyba grającym wariata litwakiem.
Moim zdaniem powód taki JEST – w postaci nie wpuszczenia mnie przez liberałów na konferencję w Kioto, choć TYLKO JA MIAŁEM WNIOSKI STRATEGICZNE. Przyjęto tam PRZECIW MNIE Protokół Kioto cherubina Hitlera, obliczony na wykupienie USA przez haremy holokaustyczne. Teraz Holokaust Bush, utrącając inicjatywę Kanclerz Merkel, broni NIEPODPISANEGO przez siebie Protokołu, bo to daje mu przewagę NIE TYLKO nad Francją, Niemcami i Polską.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 8221
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią Gru 28, 2007 7:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

KONWENCJE NIEMIECKO-AMERYKAŃSKIE I AMERYKAŃSKO-CHIŃSKIE

Z filmów Historia Oręża na na kanale Planete wiemy, że podczas II wojny światowej samoloty alianckie miały silniki gaźnikowe a hitlerowskie wtryskowe z wtryskiem WODY i były napędzane METANOLEM. To zapewniało samolotom niemieckim przewagę mocy na jednostkę paliwa oraz wyższość przy nurkowaniu i manewrowaniu.
To świadczy, że mój silnik spalinowo-parowy VDTW nie jest jednaki z silnikiem PAROWYM Mercedesa Jelinka, który został wykupionym przez Amerykanów za horendalne pieniądze na salonie samochodowym PARYŻ 1901. Ponieważ Francuzi dostali z tego powodu zajoba, i twierdzili, że DYMKA NIE BYŁO, więc doszedłem do wniosku, że Mercedes Jelinek był na METANOL – musiał być, gdyż metalurgia nie wytwarzała jeszcze żelaza dla budowy BENZYNOWEGO silnika spalinowo-parowego.
Mercedes-Jelinek był PIERWSZYM SAMOCHODEM a nie motorową bryczką. Pan Jelinek był konsulem austriackim w Nicei, co było urzędem ANTYHAZARDOWYM. Interesował się MODNĄ motoryzacją i bywał na wyścigach samochodowych, będąc świadkiem licznych wypadków. W końcu napisał list do Daimlera, że – jako kupiec – zakupiłby chętnie serię samochodów, ale pod warunkiem, że będą TAKIE, TAKIE I TAKIE. Napisał AUTOMOBIL TO NIE JEST BRYCZKĄ, więc powinien mieć szerszy rozstaw kół i być NIŻSZY, co obniży ilość wypadków śmiertelnych. Nie może się nazywać Daimler tylko tak jak moja córka Mercedes. Nie może SMRODZIĆ więc trzeba zastosować silnik nie na ropę a parowy, podgrzewany gazem.
Daimler odesłał list swemu mechanikowi, geniuszowi technicznemu Maybachowi, który na podstawie tych WYMAGAŃ czeskiego kupca stworzył PIERWSZY SAMOCHÓD Można sądzić, że Maybach najpierw eksperymentował w wtryskiem gazu z wodą a potem metanolu z wodą.
Ponieważ silnik Jelinka-Maybacha łamał powstały na patencie Łukasiewicza amerykański monopol petrochemiczny, który jeśli jeszcze nie rządził światem to zmierzał do tego, jak to zapowiedział Sienkiewicz w Listach Amerykańskich, więc ten kapitał zapłacił za ten silnik ILE NIEMCY SOBIE ZAŻYCZYLI kontuzjując psychologicznie Francuzów. Można się nawet domyślać, że tak jak istniała JAWNA niemiecko-amerykańska konwencja elektrotechniczna, tak istniała TAJNA niemiecko-amerykańska konwencja silnikowa NA GŁOWIE męczennika technicznego Jana Nadrowskiego z Poznania.
W r. 1901 poznaniak Czołgosz zastrzelił prezydenta McKinleya, czego motywy nie zostały wyjaśnione - ale to, że szefem niemiecko-amerykańskiej konwencji został Doliwo-Dobrowolski zdaje się świadczyć o udziale endeków. Wiemy, że niemiecko-amerykański kontrakt w/s PAROWEGO silnika samochodowego był na 99 lat, i Niemcy chcieli ten silnik odzyskać przy pomocy niemiecko-japońskiego protektoratu nad moim silnikiem spalinowo-parowym VDTW, który rzucił tylko na kolana Amerykanów 9 I 1997, ale mnie już Wałęsa zamordować nie zdołał.
Obecnie sprawa ma nowy wymiar, w związku z EFEKTEM CIEPLARNIANYM i produkowanym przez Chiny Aerobusem-SADDAM, który jest montowany tylko w wersji SKRZYDŁOWEJ. Gdy będzie go kilka tysięcy to w ciągu jednaj nocy zostaną odłączone skrzydła i przykręcone STATECZNIKI ze zbiornikami paliwa, dołączone stojany z I wirnikiem oraz odkręcony ogon i przykręcony wahacz z wirnikiem II. To umożliwi saddamowi przewiezienie z szybkością poddzwiękową kompanii piechoty na odległość kilku tysięcy km i wylądowanie w KAŻDYM MIEJSCU I W KAŻDYCH WARUNKACH. – Chyba że Amerykanie zapłacą ZNOWU Chińczykom 2 tysiące miliardów $ ZŁOTYCH, jak to zrobili prezydenci Roosevelt i Bush-senior.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.wandaluzja.com Strona Główna -> Hydepark Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 23, 24, 25  Następny
Strona 1 z 25

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group