Forum forum.wandaluzja.com Strona Główna forum.wandaluzja.com
Dzieje Bajeczne Julisz Prawdzic-Tell
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Technika ekologiczna
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 23, 24, 25  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.wandaluzja.com Strona Główna -> Hydepark
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 8221
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią Lut 10, 2017 9:14 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-list-otwarty-do-wicepremiera-ministra-finansow-i-rozwoju-mat,nId,2349820//

Plansza z transparentem: NIE CHCEMY SAMOCHODÓW ELEKTRYCZNYCH

LIST OTWARTY DO WICEPREMIERA, MINISTRA FINANSÓW I ROZWOJU MATEUSZA MORAWIECKIEGO

Nie chcemy przecież, by polski samochód elektryczny okazał się w gruncie rzeczy chińskim samochodem elektrycznym
/
Szanowny Panie Premierze,
Jako gorący patriota z wielkim zainteresowaniem i sympatią obserwuję Pańskie działania, zmierzające do odbudowy gospodarki narodowej, systematycznie, brutalnie i rozmyślnie niszczonej po roku 1989, a zwłaszcza w ciągu ośmiu lat poprzednich rządów. Wyprzedaż najcenniejszych przedsiębiorstw obcemu kapitałowi, "wygaszanie" kolejnych gałęzi przemysłu pod pretekstem ich rzekomej nierentowności, uprzywilejowywanie wielkoobszarowych majątków ziemskich kosztem tradycyjnych, rodzinnych gospodarstw rolnych - to wszystko musi budzić sprzeciw prawdziwych Polaków.
Niezmiernie się cieszę, że kierownictwo partii i  rząd Pani Premier Beaty Szydło z Pańskim, jakże cennym udziałem, powiedziało stanowcze "dość!" temu haniebnemu procederowi.
Jestem pełen podziwu dla przygotowywanych przez Pana, Panie Premierze, profesjonalnych prezentacji, które w przejrzysty, a jednocześnie sugestywny, przemawiający do każdego światłego obywatela sposób przedstawiają plany podniesienia naszej Ojczyzny z ruin.
Nie ukrywam, że ze szczególnymi nadziejami przyjąłem program, zakładający, że za 10 lat będzie jeździć po Polsce milion samochodów elektrycznych. To wspaniała, dalekosiężna wizja! I zupełnie nie rozumiem inspirowanych przez wiadome siły i kręgi malkontentów, którzy twierdzą, że jest to cel zupełnie nierealny; że aby go osiągnąć, już od teraz powinniśmy miesiąc w miesiąc sprzedawać 8000 tego typu pojazdów, tymczasem w całym 2016 r. zarejestrowano w Polsce ogółem 70 aut na prąd; że brakuje infrastruktury służącej do obsługi elektrycznych samochodów, między innymi sieci publicznych, ogólnodostępnych punktów ładowania akumulatorów; że elektroauta są drogie i niepraktyczne, ze względu na zbyt mały zasięg i długi czas uzupełniania energii w bateriach.
Tak mogą mówić tylko ludzie małej wiary, nie doceniający dokonujących się na naszych oczach przemian i nieustannego postępu technicznego. To ich nieudolność, ich brak wyobraźni, zła wola, doprowadziły do likwidacji rodzimego przemysłu motoryzacyjnego. To przez nich, niewolników suchych wskaźników ekonomicznych, bez najmniejszego sprzeciwy ulegających dyktatowi obcego kapitału, polscy robotnicy i inżynierowie muszą dzisiaj pracować dla zagranicznych koncernów. Zamiast produkować nowoczesne pojazdy własnej konstrukcji - składać samochody obcych marek, na cudze zlecenie, pod obcymi szyldami i według obcej myśli technicznej.  
Ufam, że pod Pańskim przewodnictwem, przy widocznym już zaangażowaniu spółek skarbu państwa i naukowców z publicznych uczelni, przełamiemy tę niemoc. Napęd elektryczny jest przyszłością motoryzacji. Pokażemy światu, że potrafimy samodzielnie skonstruować i produkować na wielką skalę pojazdy, które staną się wizytówką możliwości i umiejętności dumnego, powstałego z kolan, prawie czterdziestomilionowego narodu w środku Europy!
Zbudujemy od podstaw gałąź przemysłu, która stanie się kołem zamachowym dla całej narodowej, odzyskanej dla Polaków gospodarki. Da pracę setkom przedsiębiorstw kooperujących, powstrzyma degradację przemysłu wydobywczego, naszej odwiecznej chluby i dumy. Polscy górnicy będą wydobywać węgiel, który spalany w polskich elektrowniach pozwoli wyprodukować energię niezbędną do napędzania polskich samochodów elektrycznych. Te śmiałe projekty zrealizujemy dzięki pomocy zrepolonizowanych banków, które szczęśliwie uwolnione od dyktatu wskaźników, progów i limitów zaczną wreszcie służyć społeczeństwu, według priorytetów ustalanych przez wybrane przez Polaków władze.
Szanowny Panie Premierze. Na zakończenie swojego listu czuję się jednak zobowiązany do podzielenia się z Panem pewnymi obawami. Otóż z najwyższym niepokojem przyjąłem informację, że koncern Jiangxi Special Electric Motor rozważa budowę w okolicach Warszawy zakładów, produkujących pojazdy z napędem elektrycznym. Nie wątpię, że dostrzega Pan zagrożenie tkwiące w tych planach i zdusi je w zarodku. Nie chcemy przecież, by polski samochód elektryczny okazał się w gruncie rzeczy chińskim samochodem elektrycznym. Pragnę przy okazji przypomnieć, co się stało, gdy przed kilku laty powierzyliśmy Chińczykom budowę fragmentu jednej z polskich autostrad. Nie wolno nam powtórzyć tego błędu!
Dumny, pełen nadziei,
a jednocześnie trochę zdezorientowany:

Czytaj więcej na http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-list-otwarty-do-wicepremiera-ministra-finansow-i-rozwoju-mat,nId,2349820#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

Czytaj więcej na http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-list-otwarty-do-wicepremiera-ministra-finansow-i-rozwoju-mat,nId,2349820#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
*****
Kilkanaście lat temu była Deklaracja Polskich Fizyków Teoretycznych, twórców Indyjskiej Bomby Atomowej: NIGDY NIE BĘDZIE SAMOCHODÓW NA PRĄD. Samochód Na Prąd jest bowiem ABSURDEM Wielorakim, który wprawdzie Nie Smrodzi w mieście, ale Kosztem OBCIĄŻENIA ŚRODOWISKA i FINANSÓW.
Prąd Nie Jest Źródłem Energii tylko jej NOŚNIKIEM jak Wodór. Energię trzeba Skądeś BRAĆ a jest to Energia Bardziej UCIĄŻLIWA dla Środowiska i DROŻSZA od Benzynowej czyli ABSURD Do Kwadratu. Samochód Elektryczny jest dla CIEMNIAKÓW TECHNICZNYCH I FINANSOWYCH a syn Żyda stalinowskiego i agenta sowieckiej służby specjalnej Mateusz Morawiecki jest KAPŁANEM KAPITAŁU ŻYDOARABSKIEGO – żeby wszyscy Wąchali Żydom Pod Ogonem, co nazywa się Rakotwórczym i Postarzającym o 6 lat SMOGIEM.
Jest to Powtórzenie OTRUCIA Kowalskiego u Urszuli Sipińskiej, co oddało USA Flickowi czyli Buschom-Scherffom-Bushom z Krakowa jako HABSBURSKIM komisarzom Rokefelerów. Po OTRUCIU Kowalskiego hrabia Zamoyski pokazał na mnie i zapytał Amerykanów, CZY WIERZĄ TEMU ZŁODZIEJOWI? na co Amerykanie odpowiedzieli Baranimi Głosami NIE, NIEEE, NIEEEEE… a córka Hitlera z zamrożonej spermy z dupy Francisiego Mitterranda powiedziała mi: NIE BĘDĘ JEŚĆ TWOICH FEKALIÓW, co znaczyło Teraz Pocałuj Nas w Dupe.
Amerykanie, którzy Nie Uwierzyli Polskiemu Złodziejowi, zasiedli więc do UCZY z fekaliów Habsburskich i Hitlerowskich, które nazywały się Kanadyjsko-Kalifornijski System Energetyki Wodorowej, a gdy najedli się do syta to okazało się, że fekalia te są Bardzo DROGIE, że NIE są właścicielami swych domów i Amerykańskiej ziemi, bo zawłaszczył je kapitał żydoarabski za Fekalia Habsburskie i Hitlerowskie. – Na szczęście zjawił się Trumpf, który UZNAŁ 21 bilionów (nie miliardów) $ Długu Amerykańskiego, co było możliwe DZIĘKI MNIE.
Teraz syn Żyda stalinowskiego i agenta sowieckich służb specjalnych robi to z Polakami IDIOTYCZNYM Silnikiem Elektrycznym.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 8221
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią Lut 10, 2017 9:15 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-list-otwarty-do-wicepremiera-ministra-finansow-i-rozwoju-mat,nId,2349820//

Plansza z transparentem: NIE CHCEMY SAMOCHODÓW ELEKTRYCZNYCH

LIST OTWARTY DO WICEPREMIERA, MINISTRA FINANSÓW I ROZWOJU MATEUSZA MORAWIECKIEGO

Nie chcemy przecież, by polski samochód elektryczny okazał się w gruncie rzeczy chińskim samochodem elektrycznym
/
Szanowny Panie Premierze,
Jako gorący patriota z wielkim zainteresowaniem i sympatią obserwuję Pańskie działania, zmierzające do odbudowy gospodarki narodowej, systematycznie, brutalnie i rozmyślnie niszczonej po roku 1989, a zwłaszcza w ciągu ośmiu lat poprzednich rządów. Wyprzedaż najcenniejszych przedsiębiorstw obcemu kapitałowi, "wygaszanie" kolejnych gałęzi przemysłu pod pretekstem ich rzekomej nierentowności, uprzywilejowywanie wielkoobszarowych majątków ziemskich kosztem tradycyjnych, rodzinnych gospodarstw rolnych - to wszystko musi budzić sprzeciw prawdziwych Polaków.
Niezmiernie się cieszę, że kierownictwo partii i  rząd Pani Premier Beaty Szydło z Pańskim, jakże cennym udziałem, powiedziało stanowcze "dość!" temu haniebnemu procederowi.
Jestem pełen podziwu dla przygotowywanych przez Pana, Panie Premierze, profesjonalnych prezentacji, które w przejrzysty, a jednocześnie sugestywny, przemawiający do każdego światłego obywatela sposób przedstawiają plany podniesienia naszej Ojczyzny z ruin.
Nie ukrywam, że ze szczególnymi nadziejami przyjąłem program, zakładający, że za 10 lat będzie jeździć po Polsce milion samochodów elektrycznych. To wspaniała, dalekosiężna wizja! I zupełnie nie rozumiem inspirowanych przez wiadome siły i kręgi malkontentów, którzy twierdzą, że jest to cel zupełnie nierealny; że aby go osiągnąć, już od teraz powinniśmy miesiąc w miesiąc sprzedawać 8000 tego typu pojazdów, tymczasem w całym 2016 r. zarejestrowano w Polsce ogółem 70 aut na prąd; że brakuje infrastruktury służącej do obsługi elektrycznych samochodów, między innymi sieci publicznych, ogólnodostępnych punktów ładowania akumulatorów; że elektroauta są drogie i niepraktyczne, ze względu na zbyt mały zasięg i długi czas uzupełniania energii w bateriach.
Tak mogą mówić tylko ludzie małej wiary, nie doceniający dokonujących się na naszych oczach przemian i nieustannego postępu technicznego. To ich nieudolność, ich brak wyobraźni, zła wola, doprowadziły do likwidacji rodzimego przemysłu motoryzacyjnego. To przez nich, niewolników suchych wskaźników ekonomicznych, bez najmniejszego sprzeciwy ulegających dyktatowi obcego kapitału, polscy robotnicy i inżynierowie muszą dzisiaj pracować dla zagranicznych koncernów. Zamiast produkować nowoczesne pojazdy własnej konstrukcji - składać samochody obcych marek, na cudze zlecenie, pod obcymi szyldami i według obcej myśli technicznej.  
Ufam, że pod Pańskim przewodnictwem, przy widocznym już zaangażowaniu spółek skarbu państwa i naukowców z publicznych uczelni, przełamiemy tę niemoc. Napęd elektryczny jest przyszłością motoryzacji. Pokażemy światu, że potrafimy samodzielnie skonstruować i produkować na wielką skalę pojazdy, które staną się wizytówką możliwości i umiejętności dumnego, powstałego z kolan, prawie czterdziestomilionowego narodu w środku Europy!
Zbudujemy od podstaw gałąź przemysłu, która stanie się kołem zamachowym dla całej narodowej, odzyskanej dla Polaków gospodarki. Da pracę setkom przedsiębiorstw kooperujących, powstrzyma degradację przemysłu wydobywczego, naszej odwiecznej chluby i dumy. Polscy górnicy będą wydobywać węgiel, który spalany w polskich elektrowniach pozwoli wyprodukować energię niezbędną do napędzania polskich samochodów elektrycznych. Te śmiałe projekty zrealizujemy dzięki pomocy zrepolonizowanych banków, które szczęśliwie uwolnione od dyktatu wskaźników, progów i limitów zaczną wreszcie służyć społeczeństwu, według priorytetów ustalanych przez wybrane przez Polaków władze.
Szanowny Panie Premierze. Na zakończenie swojego listu czuję się jednak zobowiązany do podzielenia się z Panem pewnymi obawami. Otóż z najwyższym niepokojem przyjąłem informację, że koncern Jiangxi Special Electric Motor rozważa budowę w okolicach Warszawy zakładów, produkujących pojazdy z napędem elektrycznym. Nie wątpię, że dostrzega Pan zagrożenie tkwiące w tych planach i zdusi je w zarodku. Nie chcemy przecież, by polski samochód elektryczny okazał się w gruncie rzeczy chińskim samochodem elektrycznym. Pragnę przy okazji przypomnieć, co się stało, gdy przed kilku laty powierzyliśmy Chińczykom budowę fragmentu jednej z polskich autostrad. Nie wolno nam powtórzyć tego błędu!
Dumny, pełen nadziei,
a jednocześnie trochę zdezorientowany:

Czytaj więcej na http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-list-otwarty-do-wicepremiera-ministra-finansow-i-rozwoju-mat,nId,2349820#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

Czytaj więcej na http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-list-otwarty-do-wicepremiera-ministra-finansow-i-rozwoju-mat,nId,2349820#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
*****
Kilkanaście lat temu była Deklaracja Polskich Fizyków Teoretycznych, twórców Indyjskiej Bomby Atomowej: NIGDY NIE BĘDZIE SAMOCHODÓW NA PRĄD. Samochód Na Prąd jest bowiem ABSURDEM Wielorakim, który wprawdzie Nie Smrodzi w mieście, ale Kosztem OBCIĄŻENIA ŚRODOWISKA i FINANSÓW.
Prąd Nie Jest Źródłem Energii tylko jej NOŚNIKIEM jak Wodór. Energię trzeba Skądeś BRAĆ a jest to Energia Bardziej UCIĄŻLIWA dla Środowiska i DROŻSZA od Benzynowej czyli ABSURD Do Kwadratu. Samochód Elektryczny jest dla CIEMNIAKÓW TECHNICZNYCH I FINANSOWYCH a syn Żyda stalinowskiego i agenta sowieckiej służby specjalnej Mateusz Morawiecki jest KAPŁANEM KAPITAŁU ŻYDOARABSKIEGO – żeby wszyscy Wąchali Żydom Pod Ogonem, co nazywa się Rakotwórczym i Postarzającym o 6 lat SMOGIEM.
Jest to Powtórzenie OTRUCIA Kowalskiego u Urszuli Sipińskiej, co oddało USA Flickowi czyli Buschom-Scherffom-Bushom z Krakowa jako HABSBURSKIM komisarzom Rokefelerów. Po OTRUCIU Kowalskiego hrabia Zamoyski pokazał na mnie i zapytał Amerykanów, CZY WIERZĄ TEMU ZŁODZIEJOWI? na co Amerykanie odpowiedzieli Baranimi Głosami NIE, NIEEE, NIEEEEE… a córka Hitlera z zamrożonej spermy z dupy Francisiego Mitterranda powiedziała mi: NIE BĘDĘ JEŚĆ TWOICH FEKALIÓW, co znaczyło Teraz Pocałuj Nas w Dupe.
Amerykanie, którzy Nie Uwierzyli Polskiemu Złodziejowi, zasiedli więc do UCZY z fekaliów Habsburskich i Hitlerowskich, które nazywały się Kanadyjsko-Kalifornijski System Energetyki Wodorowej, a gdy najedli się do syta to okazało się, że fekalia te są Bardzo DROGIE, że NIE są właścicielami swych domów i Amerykańskiej ziemi, bo zawłaszczył je kapitał żydoarabski za Fekalia Habsburskie i Hitlerowskie. – Na szczęście zjawił się Trumpf, który UZNAŁ 21 bilionów (nie miliardów) $ Długu Amerykańskiego, co było możliwe DZIĘKI MNIE.
Teraz syn Żyda stalinowskiego i agenta sowieckich służb specjalnych robi to z Polakami IDIOTYCZNYM Silnikiem Elektrycznym.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 8221
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią Lut 10, 2017 9:20 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

PostWysłany: Czw Lut 09, 2017 1:04 am
http://nt.interia.pl/technauka/news-elon-musk-zaczal-drazyc-tunel,nId,2349098//

ELON MUSK ZACZĄŁ DRĄŻYĆ TUNEL
Technauka
Dzisiaj, 8 lutego (09:31)
​Elon Musk zaczął kopać gigantyczny tunel pod Los Angeles. Czym jest jego nowy projekt?
Czytaj więcej na http://nt.interia.pl/technauka/news-elon-musk-zaczal-drazyc-tunel,nId,2349098#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

Tak jak schrony Przeciwatomowe nie mają sensu BEZ minireaktora URSZULA SIPIŃSKA tak tunele Pod Alpami nie mają sensu bez mego silnika spalinowo-parowego VDTW. SAMOCHODOWE tunele pod Alpami wymagają bowiem Drogich, Zawodnych i Niebezpiecznych urządzeń wentylacyjnych, które POWODUJĄ, że w wypadkach karambolowych, w których dochodzi do Wybuchów Paliwa, OGIEŃ niesie na Kilometr a Ludziki Wyskakują z Samochodów i Tańczą w Ogniu.
VDTW Nie Potrzebuje zaś Specjalnych Urządzeń Wentylacyjnych, tylko takich jak w metrach kolejowych, co eliminuje WYSTRZAŁ OGNIOWY. Piosenkarka Anna German bardzo bała się wypadku samochodowego, gdyż widziała wybuch paliwa na autostradzie a VDTW eliminuje powypadkowy wybuch paliwa, tak lotniczego jak samochodowego.
RAKOTWÓRCZY i postarzający SMOG jest jednak PERFUMĄ kapitału żydoarabskiego, choć utracił już suwerenność. - Nie mogłem sobie przypomnieć SKĄD znam Niemiecko-Japońskiego Protektora mego silnika VDTW ??? i dopiero, gdy Sekretarz Paliw Kanclerz Merkel powiedział: PRAWDZIWI WŁADCY ROPY MIESZKAJĄ W BERLINIE to przypomniałem sobie, że pilnował mnie na Szpandale. Przyjechały do Berlina Japonki z Kapitałem i wybrały sobie na dyrektora Najprzystojniejszego Niemca, którego Kanclerz Kohl mianował w Jeleniej Górze Protektorem VDTW, aby rzucił na kolana amerykański przemysł samochodowy a przy okazji kapitał żydoarabski.
Ja pokonałem Największych Faszystów: Paderewskiego i Keynesa, ale duetu Kadafi-Berlusconi nie udało mi się. Ten II. zbankrutował, gdy Sarkozy zamordował Kadafiego. Gdy Berlusconi dowiedział się o zwycięstwie wyborczym Obamy to powiedział; NIC SIĘ NIE ZMIENI. MOŻEMY SIĘ OPALAĆ. Uprzedził mnie tylko z Martinem Schulzem, bo wyjął mi z ust, gdyż czekam na wybory Hotentockie w Niemczech: MAM DLA NIEGO ROBOTĘ, W FILMIE. KAPO W OŚWIĘCIMIU...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 8221
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Lut 12, 2017 10:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Artur Włodarski, REWOLUCJA WISI W POWIETRZU – Jeszcze w tym roku, w 100-lecie opatentowania latającego Samochodu, Airbus pokaże jego działający prototyp; Rok temu drony nauczyły się omijać przeszkody, nawet ruchome. Od listopada w Nowej Zelandii dostarczają klientom pizzę Domino’s; Gazeta Wyborcza, 11-12 II 2017, s. 17.

Czytamy, że prezes Aibusa Enders ZAPOWIEDZIAŁ wprowadzenie do sprzedaży Latających Samochodów w Roku 2030, co jest potwierdzeniem Mądrości, że chodzi o Wyminięcie Mnie. Enders posłużył się przy tym argumentem, którym zagrał Rząd Północnej Nadrenii-Westfalii 17 lat temu, że będzie to wielki plan Oszczędnościowy i Ekologiczny, gdyż ograniczy budowę i Rozbudowę Dróg, Mostów i LOTNISK. W związku z tym Landtag PNW podjął uchwałę o ZAWIESZENIU Ukończenia Systemu Autostradowego Północno-Zachodnich Niemiec wg planu hitlerowskiego.
Rząd PNW podjął tą sprawę za Generalną Dyrekcją Dróg Publicznych w Polsce, która uznała mego AEROBUSA za Wniosek strategiczny Technicznie i Finansowo, eliminujący Autostrady na rzecz Dróg Szybkiego Ruchu, dużo tańszych, bo z przebudowy obecnych.
Gdy GDDPwP została ROZPĘDZONA przez Rząd III RP Holokaustycznej czyli Złodziejskiej to sprawę przejął Nacjonalistyczny Rząd Republiki Indyjskiej, który załatwił to TEATRALNIE. Do Prezydenta wezwano Zainteresowanych deputowanych Ludowych, Stanowych i Rządu, którym pokazano Narodowy Plan Budowy Autostrad. Po tym Pan Prezydent Republiki Wziął Flamaster i po upewnieniu się, że nie ma Sprzeciwu PRZEKREŚLIŁ Plan Narodowy za Wiele Miliardów Dolców, które w ten sposób OCALAŁY dzięki Dobremu Śląskiemu Bośkowi, który stworzył Autostrady w CHMURACH. Po tym Pan Prezydent i Deputowani Podpisali się na zdezawuowanym dokumencie. Pełen NIENAWIŚCI zaś do Śląskiego Pana Boska holokaustyczny czyli hitlerowski rząd w Warszawie nie życzył sobie autostrad w Chmurach.
Nie wiem, czy sama NIENAWIŚĆ tu Wystarczy. Kaczyński po INCYDENCIE na autostradzie Jerozolimskiej Anulował wprawdzie majstersztyka z Dniepropietrowska SADDAMA, ale do gry włączył się Trumpf. Na Końcu Ogona czwartkowy „Fakt” zamieścił bowiem: AK, LATAJĄCE TAKSÓWKI POJAWIĄ SIĘ W MIASTACH: „Szykuje się wielka rewolucja w usługach taksówkarskich. Amerykańska firma Uber zatrudniła byłego inżyniera NASA Marka Moore’a, by skonstruował latające taksówki! Nowe taksówki nie będą potrzebowały pasa startowego. Wykorzystywać będą technikę pionowego startu i lądowania, znaną m.in. z wojskowych myśliwców.” – Cha, cha, cha…
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 8221
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon Lut 13, 2017 11:16 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

UCIECZKA Z OŚWIĘCIMIA

Na Historii Politycznej


Ostatnio zmieniony przez Tell dnia Sro Lut 15, 2017 9:50 am, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 8221
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Lut 14, 2017 10:25 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Weronika Skupin, WROCŁAW TO NIE BERLIN, PANIE PREZYDENCIE. GDZIE METRO? Gazeta Wrocławska, 13 II 2017, s. 04//Dolny Śląsk

Wrocław ma 2 razy większe zagęszczenie samochodów osobowych niż Berlin, gdyż Berlin ma Doskonałe Metro, a podobnie jest z innymi dużymi miastami. Rafał Dutkiewicz idąc do Władzy obiecał Wrocławianom METRO, które znalazłem i nagłośniłem JA, ale doszło tylko do referendum w/s Metra Wrocławskiego, które zostało zbojkotowane.
Metro wrocławskie jest metrem FORTECZNYM, głębokim i bardzo rozległym. Wczoraj oglądałem film o znanym oficerze hitlerowskiej policji KLOSE, który pozostał we Wrocławiu jako Ślązak, gdyż znał język polski. Ponieważ miał związek z ukryciem Złota Wrocławia, które eskortował w Karkonosze to był z tego powodu przesłuchiwany wielokrotnie. U nas starostą był Seliger, który dobrze mówił po polsku. Po wojnie pozostał we Wrocławiu jako Zieliński.
Według generała, który zdezerterował z Wehrmachtu i wstąpił do Armii Czerwonej, żeby walczyć o Polski Wrocław, to przed wojną miało być we Wrocławiu 400 tysięcy Polaków. Nie Ślązaków a Polaków, gdyż polskojęzyczni wrocławianie deklarowali się jako POLACY. Gdy ów generał powrócił do rodzinnego miasta to żadnych Polaków tu jednak Nie Było, a jeśli jacyś to niewolnicy wojenni – i może z tego powodu chciał popełnić samobójstwo Wylatując z Mostem Grunwaldzkim do Odry, skąd go Wyłowiono.
Ja mam teorię na temat Powodzi Tysiąclecia 1997, którą przeżyłem. Otóż w podziemiach gmachów Policji, Więzienia i Sądu były OLBRZYMIE ARCHIWA, których pomieszczenia wykorzystywali też komuniści. Wrocławski system ANTYPOWODZIOWY był budowany przez Holendrów po Powodzi Stulecia w r. 1903, ale został zniszczony przez nomenklaturę komunistyczną, która upodobała sobie porośnięte Pięknym Lasem poldery antypowodziowe do zabudowy. W czasie powodzi codziennie chodziłem do mostu Pomorskiego, żeby zobaczyć KIEDY Holenderski System Antypowodziowy zostanie URUCHOMIONY – aż pewnego dnia zacząłem drzeć more, że Systemu Antypowodziowego NIE URUCHOMIONO !!!
Następnego dnia wystąpił w TV wrocławskiej MSW Leszek Miller, który oświadczył, że faktycznie był we Wrocławiu system antypowodziowy, ale został zniszczony, gdyż Pozwolono Się Tam Budować. Miller – chroniąc partyjniaków – spowodował więc straty TYSIĄC RAZY WIĘKSZE.
Cała Powódź TYSIĄCLECIA została nagrana nie przez Amerykanów, ale Niemców. Czesi NA KOMENDĘ spuścili zbiorniki retencyjne swojego dorzecza Odry, co dało Wielką Wodę, która przez NIE SKIEROWANIE jej na poldery Zalała Wrocław. PRZED Wielką Wodą WYWIEZIONO fortecznym metrem wrocławskim olbrzymie archiwa Prowincji Śląskiej, i o to w tej aferze chodziło. Dworzec główny metra wrocławskiego jest pod cmentarzem żydowskim przy Gwarnej, który Niemcy zlikwidowali i ZABUDOWALI stosownie.
3 główne linie prowadzą do Wałbrzycha, Bolesławca i Głogowa. Metro to było użytkowane przez Armię Czerwoną i Sowiecką do roku 1984, która posługiwała się wagonami z Leningradu i jako bunkrem Przeciwatomowym. Według mnie olbrzymie archiwum Prowincji Śląskiej nie zostały więc ZATOPIONE i wyrzucone na Śmietnik, ale wyjechało metrem fortecznym do Niemiec – czyli że zostały SPRZEDANE, jak komunistyczne Tajne Archiwum Polityczne.
Angela Merkel kanclerzycą zostać MUSIAŁA, gdyż jako córka Hitlera z zamrożonej spermy z dupy Francoisa Mitterranda ma KLUCZE do skarbca Hitlera w Wałbrzychu, gdzie przez kilka lat nie mogła się włamać Armia Czerwona. Jest pytanie, CZY skarbiec ten nie został wywieziony metrem fortecznym do Niemiec? ale chyba NIE, skoro AGH namierzyło tam 2,5 miliona ton złota. Zostałem za to Rugnięty, CO PAN ZA BZDURY PISZE? Nie 2,5, ale NIECAŁE 2,41 – na co odpisałem, że ma widocznie dane z opracowania komputerowego, gdy ja z namiaru geologicznego.
Nie jest to zresztą złoto polskie, ale bułgarskie. – Złoto polskie, z ewakuacji Skarbu Włastów w Modlinie, powinno być w skarbcu Himmlera w Bolesławcu. W związku z planem z roku 2007 okupacji przez Armię Rosyjską prawego brzegu Wisły: www.wandaluzja.com - Nowy obraz mapy bitowej.bmp// Złoto Włastów wywieziono do USA, gdzie zostało ZAREJESTROWANE przez Fed jako 750 tysięcy ton złota, co zostało wykorzystane przez Izbę Lordów dla rewindykacji Anglosaskich USA. Ponieważ stosowny dokument Izby Lordów zaginął mi to przypominam, że twórcą potęgi finansowej USA był Ralf Stadnicki a terytorialnej Tadeusz Kościuszko, który pozyskał dla USA WSZYSTKICH Murzynów i Indian oraz rozgromił pilnującą Luizjany francuską armię kolonialną.
48 godzin po UJAWNIENIU przeze mnie dla MON adresu skarbca Marszałka Goeringa ujawniono Przypadkowym nagraniem MAKARON po trafionej rosyjską rakietą przeciwpancerną limuzynie Premier i MON na autostradzie jerozolimskiej. – Jedyny polski komunikat z INCYDENTU mówił, że MSZ Waszczykowskiego w samochodzie Pani Premier NIE BYŁO.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 8221
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sro Lut 15, 2017 9:43 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://moto.wp.pl/pal-v-liberty-ziszczone-marzenie-o-lataniu-samochodem-6091088951890561a//

PAL-V LIBERTY: ZISZCZONE MARZENIE O LATANIU SAMOCHODEM

Każdy, kto oglądał „Fantomasa”, doskonale pamięta scenę, w której zamaskowany francuski złoczyńca uciekając, zamienia swojego citroena DS w samolot. Do przeobrażenia pojazdu wystarczy przesunięcie kilku dźwigni. Marzenie o samochodzie, którym można wzbić się w powietrze, towarzyszy człowiekowi od dawna. Firma PAL-V ogłosiła, że właśnie zostało ono spełnione.

(Materiały prasowe, Fot: PAL-V)
Można już zapisać się na listę przyszłych posiadaczy latającego samochodu PAL-V. Za cenę 299 tys. euro można stać się właścicielem modelu podstawowego (PAL-V Liberty Sport), a wydając 499 tys. euro - wersji PAL-V Liberty Pioneer Edition, czyli pojazdu w pełnej opcji z indywidualnym wykończeniem z zewnątrz i w środku. Pierwsze dostawy mają zacząć się pod koniec 2018 roku.
PAL-V Liberty to wiatrakowiec, a więc forma pośrednia pomiędzy śmigłowcem a samolotem. Pojazd zabiera na pokład dwie osoby. Jego sucha masa wynosi zaledwie 664 kg, a maksymalna masa umożliwiająca oderwanie się od ziemi to 910 kg. Do stulitrowego baku nalewa się benzynę 95 lub 98, a także benzynę E10.

W trybie drogowym pojazd ma 4 m długości, 2 m szerokości i 1,7 m wysokości. Na asfalcie potrafi rozpędzić się do 160 km/h, a przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje mu około 9 sekund. Średnie spalanie na dystansie 100 km ma wynosić 7,6 l, a zasięg - ma przekraczać 1,3 tys. km.
Jeśli zechcemy odbić się od ziemi, pojazd musi się rozłożyć. Ma wówczas 6,1 m długości, 2 m szerokości i 3,2 m wysokości. Średnica śmigła wynosi zaś 10,75 m. Po przejechaniu 330 metrów PAL-V może wzbić się w powietrze. Tu jego maksymalna prędkość wynosi 180 km/h, ale najbardziej ekonomiczna to 140 km/h. Dwustukonny silnik PAL-V pozwala na osiągnięcie pułapu 3500 m i pokonanie w powietrzu 400 km z zachowaniem półgodzinnej rezerwy. Spalanie wynosi 26 l na godzinę.
Latający samochód to gratka dla każdego miłośnika wolności. O ile jednak będzie można uciec nim od przykrej konieczności stania w korku, nie unikniemy konieczności dokonywania częstych przeglądów. Jak informuje producent, pierwsza kontrola konieczna jest już po 25 godzinach użytkowania. Potem interwał podstawowej kontroli wynosi 100 godzin, a po 600 godzinach trzeba zlecić gruntowną inspekcję.
Firma Pal-V zapewnia, że Liberty jest zgodny z europejskimi przepisami dotyczącymi samochodów oraz statków powietrznych. Do jego pilotażu konieczna jest licencja. Teraz pozostaje tylko czekać i mieć nadzieję, że w 2018 roku produkt rzeczywiście trafi do nabywców.
*****
To jest PAPIER TOALETOWY w porównaniu indyjskim Xenonem-TATA na kapitale południowokoreańskim z licencji Wicepremiera Waldemara Pawlaka jako REDUKCJI mego Aerobusa. - TATA AU WAU WAU.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 8221
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sro Lut 15, 2017 9:49 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://moto.wp.pl/elektryczne-samochody-nie-zawsze-sa-ekologiczne-6090680517801089a//

ELEKTRYCZNE SAMOCHODY NIE ZAWSZE SĄ EKOLOGICZNE
Samochody elektryczne mają sporo zalet – m.in. jazda na prądzie jest tańsza, osiągi silników elektrycznych są lepsze niż spalinowych – ale najczęściej przywołuje się to, że są bardziej ekologiczne. Dzięki nim ma się poprawiać powietrze w miastach, ale mają mieć też zbawienny efekt na klimat na świecie. Czy tak jest na pewno?

Bz - wczoraj (09:47)
Autor artykułu nie wie o czym pisze. Sprawność całkowita elektrociepłowni węglowej to 85%, z uwzględnieniem strat przesyłu energii. Sprawność całkowita silnika diesla to ledwie 35%, z czego kilka % jest tracone dodatkowo w skrzyni biegów, której elektryk nie posiada. Poza tym samochód elektryczny potrzebuje mniej energii aby pokonać tę samą odległość, zwłaszcza w mieście, ponieważ potrafi odzyskiwać energię z hamowania. Kolejna rzecz - elektrownie węglowe nie emitują pyłów do atmosfery, bo spalanie można bardzo dokładnie kontrolować i są odpowiednie filtry na kominach. Natomiast co trzeci diesel w Polsce ma wycięty DPF.
*****
Ad. 132 - https://marucha.wordpress.com/2017/02/08/wolne-tematy-15-2017/
Nareszcie Ktoś napisał o SPRAWNOŚCI ENERGETYCZNEJ. 85% Sprawności Energetycznej elektrowni węglowej to wartość Optymalna, natomiast mój spalinowo-parowy VDTW tylko w wersji Warsztatowej ma 75% sprawności energetycznej w Mieście i 80% na Autostradzie, co bije Ekonomicznie i EKOLOGICZNIE Na Głowę silnik Elektryczny wraz z jego ZAJEBISTYM i Brudnym Zapleczem Energetycznym.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 8221
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią Lut 17, 2017 10:38 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/macierewicz-pytany-o-%C5%9Bmig%C5%82owce-m%C3%B3wi-o-po/ar-AAn1407?li=AA4WWV&ocid=spartandhp//

Macierewicz pytany o śmigłowce, mówi o PO

W stosunku do lat, jakie zmarnował poprzedni rząd, kilkadziesiąt dni przesunięcia naprawdę nie jest wielkim problemem - przekonywał szef MON Antoni Macierewicz, pytany o dostawę nowych śmigłowców dla wojska.
Według najnowszych planów MON zamierza kupić 16 śmigłowców - po osiem dla sił specjalnych i morskich. Przed tygodniem Macierewicz zapowiedział, że pierwsze dwa zostaną dostarczone najpóźniej w marcu. 18 stycznia mówił, że stanie się to na przełomie stycznia i lutego. Jeszcze wcześniej zapowiadał dostawę do końca 2016 r.
Pytany o te opóźnienie Macierewicz powiedział, że "do polskiej armii zostaną dostarczone śmigłowce po zawarciu kontraktu, który rozpisany został w ostatnich dniach". Podkreślił, że o zamówienie ubiegają się wszystkie trzy firmy, które konkurowały w postępowaniu prowadzonym przez poprzednie kierownictwo MON - europejski Airbus Helicopters, należące do amerykańskiego koncernu Lockheed Martin zakłady PZL Mielec oraz WSK "PZL-Świdnik", które należą do włoskiego Leonardo.
"Liczymy na to, że to przesunięcie czasowe dotyczące dwóch śmigłowców będzie tak mniej więcej 10 razy mniejsze niż podobne problemy, jakie miał poprzedni rząd i liczymy też na taką wielkoduszność ze strony mediów, by te opóźnienia rządu, 30 dni czy 60 dni, nie rzutowały na ocenę skuteczności działania polskiej armii. Bo w stosunku do tych lat, jakie zmarnowaliśmy, lat, jakie zmarnował poprzedni rząd, 60 dni naprawdę nie jest wielkim problemem, jak sądzę" - podkreślił Macierewicz.

"Potwierdzam determinację, aby pierwsze dwa śmigłowce zostały dostarczone do sił specjalnych w najbliższym czasie" - dodał minister, który w czwartek przebywał na spotkaniu ministrów obrony NATO w Brukseli.
Przetarg na wielozadaniowe śmigłowce dla wojska rozpisano wiosną 2012 r. W kwietniu 2015 r. MON do końcowego etapu zakwalifikowało ofertę Airbus Helicopters z maszyną H225M Caracal. MON podało wówczas, że tylko ta oferta spełniła wymogi formalne. Zakłady PZL Mielec oferowały MON śmigłowiec Black Hawk w eksportowej wersji, a WSK "PZL-Świdnik" - maszynę AW149. MON odrzuciło ofertę Świdnika ze względy na zbyt odległy termin dostawy, Mielca - z powodu braku uzbrojenia.
Tej decyzji sprzeciwiało się będące wówczas w opozycji PiS oraz związki zawodowe działające w zakładach w Mielcu i Świdniku. Ówczesny szef MON Tomasz Siemoniak (PO) wiele razy podkreślał, że przetarg na śmigłowce dla wojska był rzetelny, a warunki dla wszystkich oferentów były takie same.
30 września 2015 r. rozpoczęły się negocjacje umowy offsetowej, której podpisanie było warunkiem zawarcia kontraktu z Airbus Helicopters. Na początku października 2016 r. Ministerstwo Rozwoju, które negocjowało offset z Airbusem, poinformowało o zakończeniu rozmów, uznając ich dalsze prowadzenie za bezprzedmiotowe. Według rządu oferta Airbusa nie odpowiadała interesom ekonomicznym i bezpieczeństwa Polski, a wartość proponowanego offsetu była niższa od oczekiwanej.
10 października 2016 r. szef MON zakładach PZL Mielec zapowiedział, że pierwsze Black Hawki pozwalające prowadzić ćwiczenia siłom specjalnym zostaną dostarczone jeszcze w 2016 r. Dwa dni później resort oświadczył, że z uwagi na pilną potrzebę wyposażenia wojska w nowe śmigłowce, rozważany jest wybór trybu ich pozyskania zgodny z zasadami zakupów ze środków publicznych, zarazem pozwalający uniknąć długotrwałych procedur. Przedstawiając w Sejmie informację na temat przetargu na śmigłowce Macierewicz zapowiadał, że pierwsze maszyny w ramach nowego postępowania zostaną dostarczone w 2018 r., a MON będzie zmierzało do tego, by każda z fabryk produkujących w Polsce mogła dostarczyć sprzęt siłom zbrojnym.
Wkrótce potem MON przedstawiło założenia, zgodnie z którymi polskie siły zbrojne otrzymają pierwsze śmigłowce przeznaczone do działań wojsk specjalnych oraz misji poszukiwawczo-ratowniczych w roku 2017 r., informowało też, że trwają rozmowy z potencjalnymi trzema kontrahentami.
Pod koniec listopada 2016 r. minister oświadczył z kolei, że pierwsze śmigłowce do szkolenia zostaną dostarczone Wojskom Specjalnym do końca roku, o ile - zaznaczył - zostanie zawarty kontrakt. W połowie stycznia Macierewicz mówił, że pierwsze dwa śmigłowce zostaną dostarczone na przełomie stycznia i lutego. Natomiast przed tygodniem oświadczył, że stanie się to w marcu.
*****
Wczorajsza „Rzeczpospolita” pisze szczurzym kącie, że w lipcu br. Dubaj wprowadza Powietrzne Taksówki kierowane Komórkowo produkcji chińskiej. Będą one jeździć Bez Kierowcy „wg życzenia klienta” do 300 metrów nad ziemią. Ich Dodatkowym atutem jest Walor Widokowy.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 8221
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sro Mar 01, 2017 9:53 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://antimedia.pl/zaskakujace-powiazanie-miedzy-donaldem-trumpem-a-nikola-tesla/

Tesla miał Śmiertelnych wrogów, którym przewodził Edison, którzy UMOŻLIWILI Zamordowanie Tesli przez epizodycznego nałożnika Hitlera, Prezydenta USA Buscha-Sherffa-Busha Seniora i generała Abwehry Gehlena. Powodów było 2: Bomba atomowa Tesli oraz Laser Tesli, umożliwiający strącanie samolotów z odległości 400 km. Praktykujący katolik, Otto Skorzeny zeznał na Łożu Śmierci przed hiszpańskimi hierarchami kościelnymi i bonzami Falangi, że to NIE ON zamordował Teslę, tylko Prezydent Bush i Gehlen, na dowód czego dał im Dokumentację Fotograficzną Towarzystwa Miliarderów Nowojorskich.
Jestem osobiście Poszkodowany tą sprawą jako Wnioskodawca minireaktora URSZULA SIPIŃSKA we wrocławskim ELWRO. Minirekator USi nadał MOBILNOŚĆ Laserowi Tesli, gdyż mieści się na PÓŁCIĘŻARÓWCE, gdy wcześniej do zasilania Lasera Tesli potrzebna była ELEKTROWNIA.
Podoficer artylerii opowiadał memu ojcu w Ziębicach, że widział w Galicji Wschodniej jak 2 prowadzące kolumnę sowieckie czołgi zostały STOPIONE – co może świadczyć, że zostały trafione Działem Tesli zasilanym z elektrowni, która została zbombardowana przez Krasnyj Lot.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 8221
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią Mar 03, 2017 12:25 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

LATAJ.ĄCY SAMOCHÓD – Stworzony przez Holendrów PAL-V Liberty ma być pierwszym latającym samochodem, który oficjalnie pojawi się nie tylko na rynku lecz także na publicznych drogach. Cena 599 tys. dol; Tygodnik Lisickiego DO RZECZY, 27 II – 5 III 2017, s. 114.

ZAJOBOM AMERYKAŃSKIM przyszły w sukurs Zajoby Holenderskie, które Nie Wiedzą, że NAJWAŻNIEJSZĄ Innowacja w technice lotniczej XX Wieku było wprowadzenie przeze mnie STERU w postaci Ruchomego Silnika Tylnego Śmigła ODPYCHOWEGO.
10 lat temu wykorzystali to Południowokoreańczycy do XENONA, produkowanego przez indyjskiego TATA na kapitale południowokoreańskim na licencji Wicepremiera Waldemara Pawlaka. Gdy ja, poirytowany za niezalegalizowanie tego przez Pawlaka u mnie, ogłosiłem To to Tusk wyrzucił Pawlaka na ZBITĄ MORDE a Zajoby z USA przywołały Seul Do Porządku.
Obawiające się widocznie Zajobów Amerykańskich siostry Alvarado z Hondurasu zagrały inaczej: Pojechały do KAMAZA i Zamówiły mego Aerobusa z GWARANCJĄ, że się ze mną Dogadają, a potem puściły Strategiczne bombowce rosyjskie nad Zatokę Meksykańską, ale zostały ZASTRZELONE przez swego ochroniarza.
To odsyła Do Dupy SPOTKANIE KANONIEREK AMERYKAŃSKICH Z NIEMIECKIMI NA MORZU POŁUDNIOWOCHIŃSKIM.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 8221
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią Mar 03, 2017 9:32 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.o2.pl/artykul/przy-nim-stal-jest-miekka-jak-maslo-najnowsze-odkrycie-japonczykow-6096977274475137a//
PRZY NIM STAL JEST MIĘKKA JAK MASŁO. NAJNOWSZE ODKRYCIE JAPOŃCZYKÓW

Jest pytanie, DLACZEGO SHERMAN BYŁ NAJGORSZYM CZOŁGIEM? Otóż dlatego, że był zaprojektowany do produkcji na Samochodowych Liniach Produkcyjnych i miał być z Polskiej Stali. Tą Polską Stalą by prawdopodobnie GRAFEN: http://gadzetomania.pl/3729,polski-cud-technologii-o-co-chodzi-z-tym-grafenem – POLSKI CUD TECHNIKI//
Czołg z POLSKIEJ STALI zaprojektowano i puszczono na taśmę produkcyjną tylko Bez Polskiej Stali – z czego wyszedł Najgorszy Czołg. Zdawało mi się, że Polska Stal była ZA DROGA, ale nie znalazłem na to Potwierdzenia. Polska Stal miała jeszcze tą właściwość, że była SPRĘŻYSTA – a tytułowa Japońska Stal jest ROZCIĄGLIWA. Czołgi niemieckie były ze stali STOPOWEJ, która była Droga i dawała DIABELNY efekt akustyczny przy trafieniu, powodujący często Głuchotę, gdy czołgi sowieckie były z manganowej stali Miękkiej. Widziałem czołgi sowieckie z WYGIĘTYMI pancerzami po trafieniach czy efekt CIASTA po Bałwankach – bo nie słyszałem i bym nie uwierzył, że Niemcy stosowali BAŁWANKI ??? Niemiecki czołgista trafił 3 razy Bałwanką z prawej poniżej nasady lufy unieruchamiając ją, co było Rekordem Świata.
To było kilometr od ROZSADZONEJ Pantery, która wiozła amunicję. Taki efekt widziałem tylko raz, w postaci samochodu Premier Szydło na autostradzie Jerozolimskiej, 48 godzin po UJAWNIENIU przeze mnie dla MON adresu Skarbca Marszałka Goeringa – co musiało być Rosyjską Rakietą Przeciwpancerną, bo inni takich pocisków PP nie stosują.
Najciekawsze w tym jest jednak to, że BUNKIER ze Skarbem Łowczego Siedmiogrodu jest z Polskiej Stali, skoro Profesorowie PWr NIE MOGLI GO ZARYSOWAĆ czy uszkodzić młotkiem a Dźwięk był dudniący.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 8221
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sro Mar 08, 2017 7:44 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://opinie.wp.pl/pawel-lisicki-saryusz-wolski-czyli-morderczy-cios-pis-6098491990750337a//

PAWEŁ LISICKI: SARYUSZ-WOLSKI, CZYLI MORDERCZY CIOS PIS
Choć z każdym dniem rośnie fala krytyki tak samego Saryusza-Wolskiego, jak i rządu, w dalszym ciągu twierdzę, że to posunięcie było "morderczym ciosem". Tak, był to cios morderczo skuteczny, polityczne zagranie godne Talleyranda, coś całkiem innego, niż to do czego wcześniej przyzwyczaił Polaków PiS. Nie tromtadracja, nie krzykliwy hurraoptymizm, ale na zimno skalkulowane posunięcie, które najprawdopodobniej przyniesie oczekiwane przez rządzących skutki.

Lisicki nazywa zagranie Kaczyńskiego Saryuszem-Wolskim GAMBITEM TALLEYRANDA. Upadek Podkomendnego Putina oznacza bowiem upadek Propagandzistki Putina ze STASI.
Dziś w nocy NA KANDYDATURĘ Saryusza-Wolskiego Komisja Bundestagu przesłuchała Kanclerz Merkel w/s Afery Paliwowej, która ZAPALIŁA SIĘ kilka lat temu, gdy JEJ sekretarz Paliw oświadczył: PRAWDZIWI WŁADCY ROPY MIESZKAJĄ W BERLINIE.
Był to Szczurzy Ogon wyznaczonego przez Kanclerza Kohla na Polsko-Niemieckiej Konferencji Ekologicznej w Jeleniej Górze (22-23 X 1996) Niemiecko-Japońskiego Protektora mego silnika spalinowo-parowego VDTW, który 9 I 1997 rzucił na kolana amerykański przemysł samochodowy i ZHOŁDOWAŁ kapitał żydoarabski. Skutkiem tego był Protokół Kioto, BARDZO WAŻNA konferencja niemiecko-polsko-amerykańska w gdańskim NEPTUNIE 30 VI 1999, WTC, Skatowanie mego Pełnomocnika w NASA na Rozkaz Prezydenta Busha-Juniora, Afera Volkswagena i KRYZYS SMOGOWY, no i w końcu kradzież przez Prezydenta Trumpfa mych dokumentów amerykańskich.
Formalnym powodem SKATOWANIA było mówienie w obecności Pana Prezydenta językiem ZWIERZĘCYM. Wczoraj młody naukowiec zaprosił mnie na rozmowę w/s Jedwabnego Szlaku 2017 do Duisburga, Ratowania Wenecji techniką moskiewsko-warszawską, Ratowania Malborka SIARKOBETONEM, bo Szwedzi nie zdołali, oraz silnika spalinowo-parowego VDTW jako techniki antysmogowej i antycieplarnianej.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 8221
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Mar 16, 2017 9:18 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aneta Wieczerzak-Krusińska, UE: BIERZCIE ATOM – Bruksela sugeruje Polsce, skąd brać prąd, bo władze nie mają planu (s. A1), POLSKI MIKS ENERGII PROSTO Z BRUKSELI (s. B4); Paweł Jabłoński, OBRAŻONA ENERGETYKA (s. A2); Rzeczpospolita, 15 III 2017.

Z powodu BRAKU polityki i prognostyki energetycznej Polska stanęła w obliczu Najpoważniejszego kryzysu energetycznego. W ubiegłym tygodniu przybyła do Warszawy Komisja Energetyczna Unii Europejskiej, aby się zorientować w sytuacji energetycznej Polski. Eurokraci doszli do wniosku, że Bez Energetyki Nuklearnej sytuacji energetycznej Polski rozwiązać się nie da. KE UE zaleciła Warszawie Miks Energetyczny z ENERGETYKĄ NUKLEARNĄ, co jest Precedensem.
Jest to ZGILOTYNOWANIE Stratega Ekonomicznego PiS Mateusza Morawieckiego, który Wszedł w BUTY Angeli Merkel (MAR, MORAWIECKI PRZEGRYWA WOJNĘ W RZĄDZIE – Ministrowie i urzędnicy bojkotują jego pomysły, Fakt, 15 III 2015, s. 4). Doszło do tego, że niektórzy nie chcą z nim gadać pozwalając sobie na uwagi, że CZASY MINCÓW I BALCEROWICZÓW SKOŃCZYŁY SIĘ więc albo odejdzie On, albo Rząd? bo Pantofle Złotej Pani NIE WYSTARCZĄ.
Gdy kilka lat temu Złota Pani ogłosiła swą Strategię Energetyczną to Potentaci Energetyczni Niemiec podzielili się NA PÓŁ, żeby skoczyć sobie do Gardła, ale Złota Pani nie rozpłakała się, bo wzęła doskonały niemiecki środek uspakajający. Wirtschafts Woche zilustrował to na stronie tytułowej jako Bitwę Germanów na buzdygany, maczugi i topory; jedni pod Sztandarem SŁONECZKA z twarzą Złotej Pani a drudzy pod ATOMEM Nilsa Bohra.
Złota Pani wygrała dzięki FUKUSHIMIE. ONZ rozesłał Tajny Raport w/s Fukushimy, do którego w Niemczech miało dostęp 6 osób, na podstawie którego Złota Pani wprowadziła Bez Zgody Bundestagu EKOENERGETYKĘ – formalnie na koszt Podatników a faktycznie Unii Europejskiej, na czym Najgorzej wyszła Hiszpania.
Ponieważ Polskę czeka los Hiszpanii to KE UE odstąpiła wobec Polski od Kazusu Fukushimy i ZEZWOLIŁ na Energetykę Nuklearną. Tym Złota Pani spacyfikowała Bitwę Germanów każąc Tuskowi oświadczyć w Brukseli: POLSKIE ELEKTROWNIE ATOMOWE BĘDĄ BEZPIECZNE więc Energetyczni Germanie podwinęli ogony ze strachu przez URSZULĄ SIPIŃSKĄ.
Doktryna Tuska była na opracowanej przez Francuzów ENERGETYCE GMINNEJ. Ponieważ opracowany przez Amerykanów minireaktor URSZULA SIPIŃSKA mieści się na półciężarówce i wystarcza na zasilanie miasta 200-tysięcznego to Francuzi zaproponowali wprowadzenie Gminnej Sieci Energetycznej dla Minireaktorów Amerykańskich, co PRZERAZIŁO Germanów pod flagami SŁONECZKA i BOHRA.
Energetyka Gminna dla Polski ma sens, ale dla Europy Zachodniej raczej Nie, bo 40 lat temu zaproponowałem przekształcenie Europejskiej Wspólnoty Gospodarczej i Imperializm WŁOSKIM skraplaczem pustynnej mgły nocnej na Saharze z lustra fotoelektrycznego Siemensa: w nocy WODA a w dzień PRĄD. Ten Imperializm miał obronić Europę przed jezuitami, jak w VIII wieku, po bitwie pod Mohaczem w r. 1526 czy WIEDNIEM.
Anglicy potraktowali to poważnie, bo zaczęli wykupywać w Tunezji tereny na baterie słoneczne.
*****
Przeglądając stare pisma znalazłem coś mądrego, czego dziś bym nie wymyślił: TERAZ AMERYKAŃSKI TYGRYS BENZYNOWY SZAJSUJE KAŻDEMU DO BUTÓW... - Więc to dlateeego Mateusz Morawiecki ubrał Pantofle Angeli Merkel, bo lepiej wąchać perfumy Kocie czyli SMOG niż chodzić w butach Zasajszonych.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 8221
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią Mar 17, 2017 7:23 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

https://marucha.wordpress.com/2017/03/16/10-rzeczy-ktore-chcecie-wiedziec-o-sredniowiecznych-zamkach-ale-nie-ma-wam-kto-powiedziec/

Zamek PIERREFONDS na północny-wschód od Paryża i południowy-wschód o Compiegne, pomiędzy dwoma dużymi kompleksami lasów, jest architekturą SPRZED przebudowy Luwru przez Filipa II Augusta (1180-1223). Filip wsławił się zwycięstwem pod Bouvines w Belgii nad cesarzem Ottonem IV, Janem Bez Ziemi i hrabią Flandrii. W wyniku tego zwycięstwa południowo-wschodnia granica Francji przesunęła się z Rodanu w Alpy Zachodnie. Pierrefonds był budowany na Królewski zamek łowiecki, ale podczas wojny flandryjskiej był Arsenałem.
Do zwycięstwa przyczyniła się walnie rozwiedziona z Filipem Agnieszka Meranka, która znalazła schronienie u swej siostry, Świętej Jadwigi Śląskiej. Mąż Jadwigi Henryk I wyłączył z wojny Flamandzkiej Wschodnie Niemcy i anektował Łużyce.
Filip, który w ikonografii Agnieszki ma urodę Koźlą, kupił dla niej 2 kasztelanie: jaworską i strzegomską. Przywiozła ona plany paryskiego Luwru, które realizowała w Strzegomiu, z której to racji stolicą późnopiastowskiego, luksemburskiego, jagiellońskiego, habsburskiego i wazowskiego Śląska był Strzegom.
Dopiero po bitwie pd Wiedniem w 1683 r. Habsburgowie podjęli za fundusz POMNIKA Bitwy Wiedeńskiej budowę pałacu Cesarskiego w Lubiążu, zaś Drugi Luwr przebudowali przez ZAKOPANIE na Twierdzę.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.wandaluzja.com Strona Główna -> Hydepark Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 23, 24, 25  Następny
Strona 24 z 25

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group